Mexiko - 2. kvalifikace: Justin Wilson a A.J. Allmendinger zajistili týmu RuSPORT v posledním podniku sezony týmový double, tedy Pole positiona druhou pozici.
A.J. Allmendinger zajistil sobě a týmu RuSPORT pro nedělní start posledního závodu sezony první řadu a provizorní Pole position. Dnes, Justin Wilson pojistil první řadu a double na startu tím, že vybojoval lepší čas než Allmendinger a Pole position patří jemu. Allmendinger tak odstartuje ze druhé pozice.
Druhou řadu po startu opustí Sebastien Bourdais a Paul Tracy. Oba jezdci jezdili v průběhu víkendu velmi dobré časy. Bourdais má navíc velmi dobrou možnost svůj titul pořádně oslavit dalším vítězstvím.
Da Matta a Mario Dominguez obsadili třetí řadu. Servia je první ve čtvrté řadě a vedle něj si vybojoval nejlepší startovní pozici Nelson Philippe, který ze stejné pozice odstartoval již také v San Jose. Devátý Rodolfo Lavin, domácí jezdec, podruhé v letošní sezoně odstartuje z pozice do TOP 10.
Foto: Champ Car Media
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?