Mexico - 1. kvalifikace: A. J. Allmendinger si zajistil do startu posledního závodu sezony první řadu. Šance má i na Pole position, to by ale už nesměl nikdo překonat jeho čas z pátku.
Časem 1:27.349 získal pro nedělní start do posledního podniku na mexické trati Autódromo Hermanos Rodríguez A. J. Allmendinger první řadu. Allmendinger ukázal svoji dobrou připravenost již v prním tréninku, kdy skončil druhý za vítězným Tracym.
Druhou pozici si zajistil Paul Tracy a třetí jeho týmový kolega Mexičan Mario Dominguez. Nacvrátilec do šampionátu po jednom vynechaném závodě Justin Wilson, zaznamenal v první kvalifikaci čtvrtý čas. Veterán Jimmy Vasser ukořistil pátou pozici a obhájce titulu Champ Car Sebastien Bourdais vybojoval až šestou pozici.
Výsledkovou listinu uzavírají oba nováčkové osmnáctý Zwolsman a devatenáctý Richards.
Foto: Champ Car Media
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.