Roger Penske podle posledních zpráv jedná s japonskou Hondou o dodávce motorů pro svůj tým už pro rok 2006.
Slavná stáj závodila dosud s motory Toyota, ale konkurenční Honda slaví úspěchy a týmy Andretti Green Racing, Rahal Letterman a Fernandez Racing sbírají jedno vítězství za druhým.
Penske chce přirozeně vyhrávat a plánovaný odchod Toyoty na konci roku 2006 navíc naznačuje, že souboj japonských výrobců hnacích agregátů gradovat už nebude.
Foto: IRL
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?