Tréningy diktovali Briti a Francúzi

Kerr, Robbie
Kerr, Robbie, foto: A1 Grand Prix Media
Jozef Smrtník 8. října 2005 10:52
Sdílej:

Svoju premiéru v aute A1GP začal Tomáš Enge ôsmim najlepším časom.

V prvom oficiálnom tréningu, ktorý bol na programe v piatok sa najlepšie na nemeckom okruhu darilo najlepšie tímu Veľkej Británie, kde Robbie Kerr odjazdil najlepší čas 1:34.675. Za ním sa umiestnilo Francúzsko s Nicolasom Lapierrom nasledovaný víťazom úvodného podniku Brazíliou s Nelsonom Piquetom ml.

Tomáš Enge vo svojej premiére vo vozidle A1GP českého tímu zajazdil ôsmi najlepší čas so stratou 0.646 sekundy. Nádeje Juhoafrického tímu vkladané do nasadeného Tomasa Schecktera sa zatiaľ potvrdzujú ako precenené a vďaka jeho "výkonu" dosiahol tím až dvadsiaty čas.

Lausitzring - výsledky prvého tréningu   (PDF)

Druhý tréning sa poradie na čele prehodilo a tím Francúzska tak ukázal, že aj on sa chce podieľať tento víkend o tu najvyššiu priečku. Výrazne si polepšil tím Írska v podaní nasadeného Ralpha Firmana, ktorý oproti ránu poskočil dopredu až o desať miest.

V čele sa výborne drží domácim publikom povzbudzované Nemecko, keď v druhom tréningu nasadil tretí najlepší čas. Česká republika v podaní Tomáša Engeho tentokrát zapadla so stratou 1.225 sekundy na dvanáste miesto.

Lausitzring - výsledky druhého tréningu   (PDF)

Foto: A1 Grand Prix Media

Témata:
Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.