Seriál sa presúva z anglického Brands Hatch do Nemecka a tímy navrhli svoje jazdecké zloženie.
Oproti prvému preteku došlo k miernym zmenám v obsadení pilotov, Čwskú republiku nevynímajúc, kde namiesto Jana Charouza nastúpi Tomáš Enge.
Dôležitejšími zmenami je nasadenie expilota F1 Ralpha Firmana za tím Írska a Tomasa Schecktera (syn bývalého majstra sveta v F1) za tím Južnej Afriky.
Tím ruska na LAusitzringu neuvidíme kôli organizačným problémom a na súpiske sa preto objaví 24 štátov.
Nominovaní jazdci:A1 TímPilot 1Pilot 2AustráliaChristian Jones RakúskoMathias Lauda BrazíliaNelson Piquet JrFabio CarboneKanadaSean McIntosh ČínaQinghua MaTengyi JiangČeská republikaTomas Enge FrancúzskoNicholas LapierreAlexandre PrematNemeckoTimo Scheider Veľká BritániaRobbie Kerr IndiaKarun ChandhokArmaan EbrahimIndonéziaAnanda Mikola ÍrskoRalph Firman TalianskoEnricco ToccaceloRichard AntinucciJaponskoHideko Noda LibanonKhalil BeschirBasil ShaabanMalayziaAlex YoongFairuz FauzyMexikoDavid Martinez HolandskoJos VerstappenJeroen BleekemolenNový ZélandJonny Reid PakistanAdam Khan PortugalskoAlvaro ParenteJoao UrbanoJužná AfrikaTomas SchekterStephen SimpsonŠvajčiarskoNeel Jani USAScott Speed
Foto: A1 Grand Prix Media
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?