Seriál sa presúva z anglického Brands Hatch do Nemecka a tímy navrhli svoje jazdecké zloženie.
Oproti prvému preteku došlo k miernym zmenám v obsadení pilotov, Čwskú republiku nevynímajúc, kde namiesto Jana Charouza nastúpi Tomáš Enge.
Dôležitejšími zmenami je nasadenie expilota F1 Ralpha Firmana za tím Írska a Tomasa Schecktera (syn bývalého majstra sveta v F1) za tím Južnej Afriky.
Tím ruska na LAusitzringu neuvidíme kôli organizačným problémom a na súpiske sa preto objaví 24 štátov.
Nominovaní jazdci:A1 TímPilot 1Pilot 2AustráliaChristian Jones RakúskoMathias Lauda BrazíliaNelson Piquet JrFabio CarboneKanadaSean McIntosh ČínaQinghua MaTengyi JiangČeská republikaTomas Enge FrancúzskoNicholas LapierreAlexandre PrematNemeckoTimo Scheider Veľká BritániaRobbie Kerr IndiaKarun ChandhokArmaan EbrahimIndonéziaAnanda Mikola ÍrskoRalph Firman TalianskoEnricco ToccaceloRichard AntinucciJaponskoHideko Noda LibanonKhalil BeschirBasil ShaabanMalayziaAlex YoongFairuz FauzyMexikoDavid Martinez HolandskoJos VerstappenJeroen BleekemolenNový ZélandJonny Reid PakistanAdam Khan PortugalskoAlvaro ParenteJoao UrbanoJužná AfrikaTomas SchekterStephen SimpsonŠvajčiarskoNeel Jani USAScott Speed
Foto: A1 Grand Prix Media
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?