Rozhodující závody prvního ročníku seriálu neměly v Bahrajnu dramatické divácké kulisy a z pohledu zájmu přímo na okruhu skončilo finále neúspěchem.
Supermoderní stánek pro motoristický sport přišel Bahrajn hodně finančních prostředků, ale odměnou byla slova chvály a uznání ze strany FIA i představitelů jednotlivých seriálů, které se zde od otevření okruhu v roce 2004 konaly.
Seriál GP2 nabízel v průběhu sezony dramatické závody a nejinak tomu bylo i při finálovém podniku, kdy se rozhodovalo o zisku titulu šampiona.
Na tribunách však rozuzlení letošní hádanky shlédlo pouhých 8000 diváků...
Foto: www.gp2series.com
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?