 
            Helio Castroneves opět nepustil nikoho před sebe ani v kvalifikaci, kde šlo o postaveni na startě.
Helio Castroneves (Marlboro Team Panske) opravdu bude chtít dosáhnout na vítězství. Start k tomu bude mít skvělý. Na okruhu Watkins Glen bude velmi důležitý start a zajištění si pozice po startu. Druhý Giorgio Pantano mu určitě bude hodně tlačit na záda.
Překvapením kvalifikace na jednu stranu je a na druhou není Patrick Carpentier. Je proto, že tým letos nepodává až na malé výjimky dobré výkony, na druhou není, a to proto, že Carpentier do minulé sezony jezdil především na klasických tratích, kde to umí dost rozbalit.
Čtvrtou pozici uhájil Scott Dixona a pátou Tony Kanaan. Tomas Scheckter zajistil pro tým Panther Racing 10. pozici na startu, Tomáš Enge ob jednu za ním na 12. Mezi oba jezdce se dostal Sam Hornish jr.
Máme se na co těšit, navíc může zapršet, což by samotnému závodu jen přidalo.
Watkins Glen - kvalifikace >>> výsledky
Foto: IndyCar Media
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?