Vstup do závodního víkendu se v Las Vegas po menší přestávce opět povedl nejlépe Sebastienu Bourdaisovi, který zdolal 1,5 míle dlouhý ovál za 26.416.
Sebastien Bourdais dokázal, že po přestávce se dokáže dobře uplatnit i na ovále, kde to pro francouze není přirozené prostředí. Bourdais si ale na ovály za dobu tří let docela dobře zvykl. Dnešní výkon podtrhnul jeho jízdu v Milwaukee.
Druhý skončil těsně jeho týmový kolega Španěl Oriol Servia, jenž zaostal o 0,113 sekundy, třetí čas se ztrátou tří desetin dosáhl Bjorn Wirdheim.
Veterán Jimmy Vasser ještě umí jezdit, což dokazuje časem jen o tři desetiny horším, než vítězný Bourdais. První pětku uzavírá A.J. Allmendinger.
Las Vegas - 1. trénink >>> výsledky
Foto: Phil Abbott, USA LAT Photographic
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?