Tři státy doplnily startovní listinu pro první inaugurační závod šampionátu A1GP, který startuje již tuto neděli v Brands Hatch.
Včerejší testy v Silverstone znamenaly rychlou přípravu nových týmů z Rakouska, Japonska a Itálie, které se připojily k šampionátu na poslední chvíli. V pátek odpoledne začíná první trénink. V Silverstone byla poseldní příležitost, jak najít správné nastavení vozu.
Rakouský tým by měly řídit dvě velké legendy, kterými bude Niki Lauda a Keke Rosberg. Do závodního vozu usedne syn trojnásobného mistra světa F1 Nikiho Laudy Mathias.
Italský tým povede zase italská legenda, kterou je známý účastník MS F1 z let 1970 až 1990 Piercarlo Ghinzani. Na post závodního jezdce jsou nominování: Matteo Bobbi, Gianmaria Bruni, Daniel La Rosa a Enrico Toccacelo. Jméno jezdce bude ale oznámeno až ve čtvrtek, tedy před prvním pátečním tréninkem.
Japonský tým představil Hideky Noda, v Brands Hatch by ale měl závodit Ryo Fukuda. Tým povede Carlin Motorsport.
Tyto tři týmy doplnily startovní pole, které čítá 25 závodních vozů různých národů, jenž se představí o víkendu v britském Brands Hatch.
Stejně jako ostatní týmy, i Rakousko, Itálie a Japonsko podepsalo tříletou smlouvu o jejich účinkování v seriálu.
Foto: A1 Grand Prix
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?