Genesis vystavil Evropě stop. A důvod?

Přední části dominuje hexagonální maska chladiče, Genesis G90.
Přední části dominuje hexagonální maska chladiče, Genesis G90., foto: Genesis
ar3 14. června 2016 10:44
Sdílej:

V loňském roce založila korejská automobilka Hyundai svou luxusní odnož Genesis. Nedlouho po tom představila i své první modely. Jak se ale zdá, dočká se jich pouze úzký kruh vybraných trhů.

„Zahájit prodej prémiové značky v Evropě je výzva, a pokud na trhu nemáte žádné produkty, je to ještě větší výzva. Evropa se jich proto nedočká dříve než v roce 2019. Hlavním důvodem pro toto rozhodnutí, je potřeba různých pohonných jednotek.“ Takto se vyjádřil Thomas Schmid, výkonný ředitel evropské pobočky Hyundai, v rozhovoru pro Automotive News Europe.

Nové pohonné jednotky nejsou jedinou novinkou, kterou Genesis chystá. Rovněž bychom se měli dočkat novinky s názvem G70, která se bude snažit konkurovat BMW řady 3. Stejně tak Genesis usilovně pracuje na vývoji crossoveru, který se k proražení na evropském trhu zdá, jako nezbytný.

Prozatím se společnost Genesis hodlá zaměřit na trhy v Severní Americe, Blízkém Východě, Číně a v domovské Korei. Do Evropy se mají vozy Genesis dostat mezi lety 2019 a 2020.

Témata:
Stalo se
Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?