V loňském roce založila korejská automobilka Hyundai svou luxusní odnož Genesis. Nedlouho po tom představila i své první modely. Jak se ale zdá, dočká se jich pouze úzký kruh vybraných trhů.
„Zahájit prodej prémiové značky v Evropě je výzva, a pokud na trhu nemáte žádné produkty, je to ještě větší výzva. Evropa se jich proto nedočká dříve než v roce 2019. Hlavním důvodem pro toto rozhodnutí, je potřeba různých pohonných jednotek.“ Takto se vyjádřil Thomas Schmid, výkonný ředitel evropské pobočky Hyundai, v rozhovoru pro Automotive News Europe.
Nové pohonné jednotky nejsou jedinou novinkou, kterou Genesis chystá. Rovněž bychom se měli dočkat novinky s názvem G70, která se bude snažit konkurovat BMW řady 3. Stejně tak Genesis usilovně pracuje na vývoji crossoveru, který se k proražení na evropském trhu zdá, jako nezbytný.
Prozatím se společnost Genesis hodlá zaměřit na trhy v Severní Americe, Blízkém Východě, Číně a v domovské Korei. Do Evropy se mají vozy Genesis dostat mezi lety 2019 a 2020.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.