Automobilka snižuje provozní náklady a je možné, že 325 zaměstnanců bude muset odejít. Jaká čeká Lotus budoucnost?
V květnu nastoupil do funkce nový výkonný ředitel Lotusu Jean-Marc Gales. Podle jeho slov se automobilka propouštění snažila vyhnout, nicméně nyní je tento krok nezbytný.
Snížení počtu pracovních míst v továrně Lotusu v Hethelu má vézt k zajištění dalšího vývoje automobilky. V posledních letech se Lotusu opět zvýšily prodeje automobilů a nový výkonný ředitel předpokládá, že se tak stane i letos.
Přibližně před rokem byl původní plán dokonce vytvořit nová pracovní místa. To díky investici od majitele Lotusu v hodnotě 100 milionů liber. Nakonec ale v roce 2013 dosáhl Lotus čisté ztráty 167 milionů liber.
Doufejme, že tento krok automobilce pomůže přežít. Podle některých spekulací by se mohl chystat sportovní sedan a SUV.
Zdroj: autoexpress.co.uk
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.