Automobilka snižuje provozní náklady a je možné, že 325 zaměstnanců bude muset odejít. Jaká čeká Lotus budoucnost?
V květnu nastoupil do funkce nový výkonný ředitel Lotusu Jean-Marc Gales. Podle jeho slov se automobilka propouštění snažila vyhnout, nicméně nyní je tento krok nezbytný.
Snížení počtu pracovních míst v továrně Lotusu v Hethelu má vézt k zajištění dalšího vývoje automobilky. V posledních letech se Lotusu opět zvýšily prodeje automobilů a nový výkonný ředitel předpokládá, že se tak stane i letos.
Přibližně před rokem byl původní plán dokonce vytvořit nová pracovní místa. To díky investici od majitele Lotusu v hodnotě 100 milionů liber. Nakonec ale v roce 2013 dosáhl Lotus čisté ztráty 167 milionů liber.
Doufejme, že tento krok automobilce pomůže přežít. Podle některých spekulací by se mohl chystat sportovní sedan a SUV.
Zdroj: autoexpress.co.uk
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?