Skvělý výsledek v rámci nejnovější ankety je dalším důkazem vysoké atraktivity společnosti Škoda Auto jako zaměstnavatele. „Značka Škoda se v atraktivitě nejen pro mladé talenty posouvá stále výše.
Jsem velmi rád, že jsme se dostali v rámci ankety Universum na první příčku v hlasování studentů technických škol. Škoda Auto nabízí absolventům a dalším uchazečům o zaměstnání nadstandardní možnosti globální firmy. V tomto je v našem regionu skutečně ojedinělá. Velmi si vážíme důvěry, kterou v nás hlasující vložili,“ říká Bohdan Wojnar, člen představenstva společnosti Škoda za oblast HR management.
Pozitivní ocenění od studentů a atraktivita značky Škoda má své důvody. Jakožto úspěšná a na mezinárodním poli aktivní společnost nabízí Škoda Auto svým zaměstnancům stabilní profesní a ekonomickou perspektivu, široké pracovní a kariérní možnosti v tuzemsku i v zahraničí a možnosti dalšího vzdělávání. K tomu je možno přičíst i nadprůměrné finanční ohodnocení a řadu výhod připravených společně s Odbory KOVO MB, jako například důchodové připojištění, příspěvky na dovolenou, půjčky na bydlení, lázeňské pobyty, zvýhodněné mobilní tarify a leasing nových vozů za atraktivních podmínek.
Škoda Auto se mnoha způsoby snaží o získávání mladých talentů, zejména těch s technickým vzděláním. Zásadní je pro společnost také znalost cizích jazyků, chuť se dále vzdělávat a mobilita uchazečů o zaměstnání. Automobilka se aktivně účastní vysokoškolských veletrhů a dlouhodobě spolupracuje s partnerskými vysokými školami v tuzemsku i v zahraničí, podporuje studentské organizace a pořádá přednášky a semináře na vybraná témata.
Automobilka aktuálně zaměstnává v České republice zhruba 25 000 lidí. Studentům technických a ekonomických oborů nabízí propracovaný systém spolupráce již v průběhu studia. Zájemci mají možnost využít nabídek odborné praxe či ve spolupráci s odborníky získat téma a podnětné rady pro svoji závěrečnou práci. V loňském roce této nabídky využilo téměř tisíc českých i zahraničních studentů.
Pro absolventy pak Škoda Auto nabízí jednoletý Trainee program nebo možnost přímého nástupu v rámci celé firmy. Trainee program funguje ve Škoda Auto již od roku 1993. Jedná se o jednoletý adaptační a rozvojový program pro absolventy vysokých škol magisterského stupně studia, jehož cílem je získání talentů s odborným, případně manažerským potenciálem a jejich rozvoj a adaptace na firemní kulturu v závislosti na potřebách společnosti. Nadprůměrnou mzdu, ale i řadu dalších benefitů, získávají jak nově přijatí absolventi, tak i účastníci Trainee programu. Navíc, při velmi dobrých výkonech, mají již po třech měsících možnost získat i další osobní finanční ohodnocení. Trainee program startuje dvakrát do roka - vždy k začátku dubna a září v návaznosti na standardní termíny ukončení studia vysokoškoláků.
Informace o nabídce volných pracovních míst mohou zájemci získat přímo i na oficiálních kariérních stránkách: http://www.zivotniprilezitost.cz nebo také na Facebooku Škoda Auto - životní příležitost.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.