Škoda Auto opět vykázala růst prodejů

ar7, 13. srpna 2010, 11:38 Google+

Škoda Auto i v červenci potvrdila svůj nastoupený kurs růstu. Počet vozů dodaných zákazníkům od začátku roku konstantně stoupal a k 31.07.2010 dosáhl čísla 437.260, což představuje nárůst 13,4 % oproti předchozímu roku. Jenom v samotném červenci tohoto roku si Škoda Auto s 58.513 prodanými vozy připsala plus 4,8 % oproti červenci 2009.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Škoda

Škoda | foto: Archiv AutoRoad.cz

Sdílejte článek

Velký podíl na tomto pozitivním výsledku má čínský trh, na němž počet prodaných aut v červenci 2010 oproti stejnému měsíci minulého roku vzrostl o 54,3 %. To představuje 15.549 vozů. Škodovka si vedla výborně i na jiných trzích. V zámořských regionech se v prvních sedmi měsících tohoto roku podařilo zvýšit odbyt o 70,4 %, ve východní Evropě dosáhla Škoda navzdory nadále obtížným podmínkám na trhu nárůst o 9,3 %. 

I na domácím trhu společnost Škoda Auto zaznamenala nárůst prodeje. Čeští zákazníci zakoupili od ledna do července 2010 celkem 34.454 vozů. To je o 11,4 % více, než v minulém roce, což znamená 35,1% podíl značky Škoda na domácím trhu.

Druhým největším odbytištěm tradiční české značky po Číně zůstává Německo. Jen v samotném červenci zde bylo zaregistrováno 7.667 vozů Škoda. V porovnání s rokem 2009, který byl díky šrotovnému výjimečný, sice odbyt v období od ledna do července 2010 poklesl o 38 %, proti stejnému období „normálního“ roku 2008 však stoupl počet nově přihlášených Škodovek na celkem 75.223. Značka tak v Německu zůstává importérem číslo jedna.

Nejoblíbenější vozy Škoda v červenci 2010 (v porovnání s červencem 2009): Octavia (23.988 vozů/
+11,9 %), Fabia (17.669 vozů/-24,7 %), Superb (7.653 vozů/+187,6 %), Yeti (3.966 vozů), Octavia Tour (2.847 vozů/-12,9 %), Roomster (2.390 vozů/-46,7 %).

Reinhard Fleger, člen představenstva Škoda Auto pro oblast prodeje a marketingu, tento vývoj shrnuje takto: „Tato čísla ukazují důvěru, kterou naši zákazníci po celém světě chovají ke značce Škoda a jejím produktům. Je to pro nás stejnou měrou motivace i závazek.“

Vytisknout

Diskuze: Škoda Auto opět vykázala růst prodejů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Touran

Volkswagen začíná přijímat objednávky na nový Touran

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud