V júli 2009 dodal Chrysler na americký trh spolu 88,9-tisíca vozidiel, čo je oproti predošlému mesiacu zvýšenie odbytu o 30 percent (medziročný pokles tak znížil na 9 percent).
Počas posledného júlového týždňa sa pritom záujem o značky Chrysler, Jeep® a Dodge tejto skupiny v Spojených štátoch zhruba zdvojnásobil. Júlový odbyt takmer 16-tísíc vozidiel Chrysleru v Kanade znamená v uvedenom porovnaní dokonca nárast o 73 percent.
Koncom júla tak mohol Chrysler spustiť výrobu v deviatich zo svojich 11 automobiliek. Zároveň obnovuje produkciu vozidiel Dodge Viper a Chrysler PT Cruiser.
Oživeniu Chrysleru napomáhajú: podpora americkej vlády obdobná slovenskému šrotovnému (príspevok na nové vozidlo buď 3 500 alebo 4 500 dolárov pri odovzdaní nehospodárneho vozidla staršieho nie viac ako 25 rokov); a tiež vlastné opatrenia automobilky napríklad zabezpečené bezúročné financovanie vybraných modelov Chrysleru až počas doby šiestich rokov.
Skupina Chrysler LLC, ktorá vznikla spojením s Fiatom začína profitovať tiež vďaka očakávanej podpore zo strany tejto jednej z najstarších automobiliek (s pôvodom v roku 1899) jej technológiami, platformami a hnacími jednotkami pre rozšírenie produktového portfólia Chrysleru so zameraním najmä na vozidlá nízkej a strednej triedy.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?