V júli 2009 dodal Chrysler na americký trh spolu 88,9-tisíca vozidiel, čo je oproti predošlému mesiacu zvýšenie odbytu o 30 percent (medziročný pokles tak znížil na 9 percent).
Počas posledného júlového týždňa sa pritom záujem o značky Chrysler, Jeep® a Dodge tejto skupiny v Spojených štátoch zhruba zdvojnásobil. Júlový odbyt takmer 16-tísíc vozidiel Chrysleru v Kanade znamená v uvedenom porovnaní dokonca nárast o 73 percent.
Koncom júla tak mohol Chrysler spustiť výrobu v deviatich zo svojich 11 automobiliek. Zároveň obnovuje produkciu vozidiel Dodge Viper a Chrysler PT Cruiser.
Oživeniu Chrysleru napomáhajú: podpora americkej vlády obdobná slovenskému šrotovnému (príspevok na nové vozidlo buď 3 500 alebo 4 500 dolárov pri odovzdaní nehospodárneho vozidla staršieho nie viac ako 25 rokov); a tiež vlastné opatrenia automobilky napríklad zabezpečené bezúročné financovanie vybraných modelov Chrysleru až počas doby šiestich rokov.
Skupina Chrysler LLC, ktorá vznikla spojením s Fiatom začína profitovať tiež vďaka očakávanej podpore zo strany tejto jednej z najstarších automobiliek (s pôvodom v roku 1899) jej technológiami, platformami a hnacími jednotkami pre rozšírenie produktového portfólia Chrysleru so zameraním najmä na vozidlá nízkej a strednej triedy.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.