Predseda predstavenstva nemeckého Daimleru Dr. Dieter Zetsche podpísal 27. apríla 2009 dohodu s americkým Chryslerom, jeho súkromným vlastníkom americkou spoločnosťou Cerberus Capital Management (Cerberus) a americkou štátnou inštitúciou pre penzijné pripoistenie: Pension Benefit Guaranty Corp.
Podľa tejto dohody sa Daimler vzdáva svojho zvyšného podielu 19,9 percenta v americkom Chrysleri. Predošlú časť svojho podielu v Chrysleri vo výške 80,1 percenta pritom odpredal Daimler spoločnosti Cerberus už v roku 2007.
Daimler súčasne podľa uvedenej najnovšej zmluvy odpúšťa Chrysleru úver odpísaný v ročnej účtovnej uzávierke za rok 2008.
Daimler tiež prejavil ochotu ku dňu uzatvoreniu tejto zmluvy a následne i ďalšie dva roky vyplatiť po 200 miliónov dolárov do penzijného fondu pre bývalých zamestnancov vtedajšieho spoločného podniku DaimlerChrysler.
Chrysler a Cerberus sa zároveň podľa tohto dokumentu vzdávajú prípadných ďalších pohľadávok z bežných záruk a zábezpek, či vznesených námietok.
Zdroj : Tlačová správa Daimler
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?