"Zavedením této služby reagujeme na zájem zákazníků získat ihned všechny relevantní informace," vysvětlila Petra Suchánková, ředitelka rozvoje Auta Super. Detailní online prezentace tedy šetří čas při výběru a dává klientům pocit jistoty. Nekupují "zajíce v pytli", ale do autosalonu přicházejí téměř najisto pro vybraný vůz, se kterým se už seznámili.
Máte rádi auta? Hledáme nové lidi do redakce. Napište nám na redakce@autoroad.cz a staňte se naším redaktorem.
Proto musí mít prezentace nabízených modelů špičkovou kvalitu. Kromě virtuálních prohlídek, které zájemci najdou na www.autasuper.com/virtualni-prohlidky, si společnost Auta Super zakládá také na zveřejňování profesionálních produktových fotografiích automobilů ve vysokém rozlišení.
Vytvoření perfektně zpracované online prohlídky sice vyžaduje profesionální techniku a je časově i finančně poměrně náročné, ale čísla hovoří ve prospěch takové investice. Virtuální prohlídku vozu si dopřeje 78 % návštěvníků webu Auta Super. A více než polovina z nich (62 %) přichází z mobilních zařízení, tudíž responzivní verze webu musí poskytnout stejný uživatelský komfort jako verze desktopová.
Jak řekla Petra Suchánková, během koronavirové krize společnost prodala několik vozů online, což znamená, že je noví majitelé viděli poprvé naživo až při předání u nich doma. "Nesměli jsme dopustit, aby byli zklamaní. A i když online prodej je a jistě i zůstane doplňkovou službou, toto je další argument pro udržení nadstandardní úrovně prezentace naší nabídky," dodala ředitelka.