Terénní speciál jezdí na žebřinovém rámu M1009. Na něj byla namontována karosérie z ikonického muscle car Dodge Challenger 1972. Skvělým terénním schopnostem také napomáhají masivní pneumatiky BF Goodrich KM2 o rozměrech 37x12,5 R17.
O pohon se stará zrenovovaný motor V8 o objemu 5,7 litrů s upraveným sáním, který svůj výkon posílá na všechna čtyři kola prostřednictvím automatické převodovky 4L80E. Tuhé nápravy pocházejí od společnosti Dana Holding Corporation, která se mimo jiné zabývá výrobou náprav pro úpravu terénních vozů značek Chevrolet, Dodge, Chrysler, Jeep, Ford a Land Rover.
Interiér je téměř totožný s jakým Challenger vyjel z továrny. Najdeme zde jen pár vylepšení, jako je třeba audiosystém Sony s připojením Bluetooth , a nebo třeba displej couvací kamery.
Ani cena není na tak neobvyklý automobil zase tak přehnaná. Dle prodávajícího do vozu investoval přibližně 40 000 $ (asi 955 000 Kč) a hlavně obrovské množství času. Proto se požadovaná částka 29 000 $ (asi 692 000 Kč) jeví vcelku adekvátní.