James May působí na první pohled z celého slavného tria bývalých moderátorů Top Gearu a současných moderátorů The Grand Tour zřejmě nejnenápadněji. Věřte ale, že v jeho garáži už se vystřídala celá řada zajímavých vozidel. Od těch nejlevnější v podobě Dacia Sandero či Fiatu Panda, až po skutečně luxusní či sportovní kousky v podobě Ferrari 458 Speciale či Rolls-Royce Corniche z roku 1972.
V nedávném rozhovoru pro DriveTribe pak například uvedl, že v současnosti nemá ve své sbírce jediný automobil s motorem pod přední kapotou. Všechny jeho vozy mají buď motor uprostřed, nebo vzadu. A to včetně elektrického BMW i3, které má motor vzadu, nebo Ferrari 308 s motorem uprostřed.
Na téma svého Ferrari se rozpovídal na delší dobu, stejně jako na téma souboje moderní vs. stará auta, kdy je jeho názor naprosto jasný: moderní auta jsou jednoduše lepší. Všechno je s časem lepší - auta, jídlo, atd. Ať už se jedná o spolehlivost, vyšší výkon, lepší komfort, atd..
Otázka padla také na téma nové Toyoty Supra, která byla představena teprve před pár dny. Zde May přiznal, že s japonskými vozy bohužel nemá tolik zkušeností, ovšem pokud by si teď měl vybrat nějaký japonský vůz, byla by to buď Supra, nebo GT-R.
Během rozhovoru se také objevily dvě otázky, které se týkaly čistě preferencí Jamese Maye. Jedna se týkala oblíbeného normálního vozu, zatímco druhou znáte již z titulku. Za svůj nejoblíbenější normální vůz označil slavný moderátor Suzuki Swift, o které promluvil již během hodnocení Suzuki Jimny. Tehdy ostatně také přiznal, že má celkem slabost pro malé Suzuki.
S odpovědí na otázku, s jakým automobilem by byl ochoten jezdit do konce života, James May také příliš neotálel. Prý už se jí nějakou dobu zabýval a jeho volba by padla na BMW 320i. A proč? Je prý elegantní, vkusné, rád v něm sedí, má dostatek síly, je pohodlné, dobře udělané a dá se v něm odpočívat, má tak akorát výbavy a není příliš drahé. Nakonec ho označil jako ten typ auta které by vám někdo přinesl, kdybyste si ho poslal pro auto do obchodu.