Umožní-li to počasí, začnou v pátek i práce na opravě vodou vymletých částí vozovky. Kaverny jsou přibližně pod 600 metry dálnice zhruba na 97. kilometru D1. Od 94. po 104. kilometr u Větrného Jeníkova zůstane dálnice zúžena na dva pruhy, které už ŘSD nechalo po prosincovém kolapsu dopravy rozšířit.
Dálnice bude při odstraňování svodidel průjezdná vždy v jednom jízdním pruhu v každém směru. Kaverny bude podle Rýdla možné upravit ze středové části, která je kvůli modernizaci nepřístupná.
Zakázku za 1,75 miliardy korun dostalo sdružení tvořené českou firmou Geosan Group, italskou Toto Costruzioni Generali a kazašskou SP Sine Midas Stroy. Práce se nepodařilo dokončit do zimy. Spolupráce mezi ŘSD a sdružením na konci loňského roku skončila.
Modernizaci dokončí jiná firma, kterou ŘSD vybere na jaře. Práce budou pokračovat v létě, řekl už dřív generální ředitel ŘSD Jan Kroupa. Původnímu zhotoviteli už bylo vyměřeno šest pokut v celkové výši 60 milionů korun.