S novým rokem si opět spousta lidí vzala předsevzetí, že shodí nadbytečné kilogramy a dostanou se před létem do kondice. Někteří lidé, jako například řidiči, ale bohužel nemají příliš volného času, který by mohli strávit v posilovně. Volkswagen proto přišel se zajímavými možnostmi, jak se dostat do kondice s využitím automobilu. A nemusí to být jen dodávka.
Britské zastoupení Volkswagen užitkové vozy přišlo s průzkumem, podle kterého stráví řidiči dodávek v průměru okolo 2.89 hodiny pouze za volantem. Následky pro tělo pak samozřejmě nejsou příliš pozitivní - metabolismus zpomaluje a svalstvo ochabuje.
Volkswagen se proto rozhodl řidičům dodávek ukázat, že pro zlepšení své fyzické kondice nemusí jen chodit do tělocvičny. K pořádnému procvičení by jim měla stačit jen jejich klasická dodávka. A při troše kreativity jdou cviky realizovat jistě i s osobním vozem.
Za sestavením zvláštního programu, který by měl procvičit různé skupiny svalstva a protáhnout celé tělo, stojí automobilka Volkswagen ve spolupráci s fleetovým zákazníkem Pimlico Plumbers a osobním trenérem Jamesem Deanem, který ve videu všechny cviky ukazuje.
Nejlepší věcí na celém programu je přitom skutečnost, že k procvičování nepotřebujete žádné drahé vybavení ani permanentku do fitness. Cvičení se snaží maximálně pracovat se samotným vozem, případně s jeho vybavením. Nechybí tak kliky nebo dipy se zapřením o nárazník, dřepy s bednou na nářadí nebo skoky přes kabel, který nahradil švihadlo.
Celkem se jedná o šest různých cviků, kterými se může inspirovat kdokoliv. A i když v autě nevozíte bednu s nářadím, hasák nebo elektrické kabely, jsme si jisti, že v autě najdete rozumnou náhradu. Podobné procvičení totiž jistě ocení nejen řidiči dodávek, ale všichni, kdo si dali za cíl v novém roce shodit pár kilo.
Ostatně většina expertů na pohyb a zdraví podle webu Carscoops doporučuje aby člověk věnoval týdně alespoň 150 minut aerobním cvičením, jako je rychlá chůze nebo jízda na kole. Alespoň dvakrát do týdne je pak vhodné věnovat se i silovému cvičení, které je zaměřeno na hlavní svalstvo.
Čínská automobilka BYD pracuje na své expanzi v Německu a přivádí na trh kompaktní SUV Atto 2. Zároveň plánuje výrazné posílení své dealerské sítě ještě před koncem roku.
Lamborghini chystá revoluci – jeho první elektromobil bude zároveň nejsilnějším vozem v historii značky. Italská automobilka vsadí na špičkovou platformu koncernu VW Group, která slibuje extrémní výkon i luxusní technologie.
Xiaomi, známý především jako výrobce mobilních telefonů a elektroniky, se loni odvážně pustil do automobilového průmyslu se sedanem SU7. Jeho ambice ale nezůstaly u prvního kroku – brzy následovala prémiová verze Ultra, která se právě dostala do prodeje. Nový model překvapil trh svou výrazně nižší cenou, než se původně očekávalo.
Společnost Nissan potvrdila, že k 1. dubnu letošního roku skončí ve funkci generálního ředitele Makoto Uchida. Jeho nástupcem se stane Ivan Espinosa, dosavadní ředitel plánování, který se tímto krokem stane čtvrtým generálním ředitelem společnosti za posledních osm let.
Po delší době se do našeho testu dostala čtvrtá generace Škody Octavia v oblíbené konfiguraci s dvoulitrovým turbodieselem o výkonu 110 kW a automatickou převodovkou DSG. Oproti verzi před modernizací přináší osvěžený design, nové motorizace, lepší infotainment a pár dalších detailů. Je dieselová verze optimální volbou nebo má smysl sáhnout spíše po levnější benzínové variantě 1.5 eTSI s totožným výkonem?
Audi A6 e-tron, čistě elektrická verze, byla loni v létě jedním z nových přírůstků do portfolia, ale to neznamená konec spalovacích motorů. K elektrické variantě se nyní připojuje nový model A6 Avant, který stále využívá tradiční naftové a benzínové motory. I když je vybaven mild-hybridním systémem, stále patří k nejtradičnějším pohonům, které si můžete pořídit v segmentu prémiových vozů.
Škoda Scala je na trhu už několik let a vždy byla mezi svými rivaly tak trochu opomíjenou volbou. Není vnímána tak prestižně, jako třeba Golf a ani není extravagantní jako třeba Peugeot 308, ale přesto bychom si v této kategorii vybrali právě Scalu, proč?
Šéf Škody Auto Klaus Zellmer dnes oznámil zásadní redukci pracovních míst, která postihne zhruba 15 % zaměstnanců automobilky v Česku. To by znamenalo ztrátu téměř 6000 pracovních míst, přičemž největší dopad se očekává na agenturní pracovníky, kteří tvoří asi desetinu celkového počtu. Redukce však zasáhne i kmenové zaměstnance. Uvedl to ekonom Lukáš Kovanda.
Prodej Tesly v Evropě dramaticky klesá – jen minulý měsíc se propadl o polovinu. Za útlumem zájmu nemusí stát jen konkurence, ale i kontroverzní výroky a politická angažovanost samotného Elona Muska, upozorňuje The Guardian.
V poslední kapitole naší recenze hybridního modelu DS 4 si vše hezky shrneme. Nebude chybět ani srovnání s Lexusem UX, který by se dal nazvat hlavním rivalem. V čem je lepší DS, jaké má slabší stránky a který crossover bychom si koupili?
Peugeot se vrací do boje! Tým Peugeot TotalEnergies vstupuje do své třetí sezóny FIA WEC a hned na úvod ho čeká výzva v podobě maratonu 1812 km Kataru.
BMW Group posouvá hranice elektromobility a na Tech Days v Landshutu odhaluje detaily nové generace elektrického pohonu. Inovativní 800voltová technologie slibuje rychlejší nabíjení a vyšší efektivitu, přičemž bude součástí všech modelů připravované řady Neue Klasse. První vozy s revolučním pohonem zamíří do výroby ještě letos v maďarském Debrecínu.