S novým rokem si opět spousta lidí vzala předsevzetí, že shodí nadbytečné kilogramy a dostanou se před létem do kondice. Někteří lidé, jako například řidiči, ale bohužel nemají příliš volného času, který by mohli strávit v posilovně. Volkswagen proto přišel se zajímavými možnostmi, jak se dostat do kondice s využitím automobilu. A nemusí to být jen dodávka.
Britské zastoupení Volkswagen užitkové vozy přišlo s průzkumem, podle kterého stráví řidiči dodávek v průměru okolo 2.89 hodiny pouze za volantem. Následky pro tělo pak samozřejmě nejsou příliš pozitivní - metabolismus zpomaluje a svalstvo ochabuje.
Volkswagen se proto rozhodl řidičům dodávek ukázat, že pro zlepšení své fyzické kondice nemusí jen chodit do tělocvičny. K pořádnému procvičení by jim měla stačit jen jejich klasická dodávka. A při troše kreativity jdou cviky realizovat jistě i s osobním vozem.
Za sestavením zvláštního programu, který by měl procvičit různé skupiny svalstva a protáhnout celé tělo, stojí automobilka Volkswagen ve spolupráci s fleetovým zákazníkem Pimlico Plumbers a osobním trenérem Jamesem Deanem, který ve videu všechny cviky ukazuje.
Nejlepší věcí na celém programu je přitom skutečnost, že k procvičování nepotřebujete žádné drahé vybavení ani permanentku do fitness. Cvičení se snaží maximálně pracovat se samotným vozem, případně s jeho vybavením. Nechybí tak kliky nebo dipy se zapřením o nárazník, dřepy s bednou na nářadí nebo skoky přes kabel, který nahradil švihadlo.
Celkem se jedná o šest různých cviků, kterými se může inspirovat kdokoliv. A i když v autě nevozíte bednu s nářadím, hasák nebo elektrické kabely, jsme si jisti, že v autě najdete rozumnou náhradu. Podobné procvičení totiž jistě ocení nejen řidiči dodávek, ale všichni, kdo si dali za cíl v novém roce shodit pár kilo.
Ostatně většina expertů na pohyb a zdraví podle webu Carscoops doporučuje aby člověk věnoval týdně alespoň 150 minut aerobním cvičením, jako je rychlá chůze nebo jízda na kole. Alespoň dvakrát do týdne je pak vhodné věnovat se i silovému cvičení, které je zaměřeno na hlavní svalstvo.
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.