S novým rokem si opět spousta lidí vzala předsevzetí, že shodí nadbytečné kilogramy a dostanou se před létem do kondice. Někteří lidé, jako například řidiči, ale bohužel nemají příliš volného času, který by mohli strávit v posilovně. Volkswagen proto přišel se zajímavými možnostmi, jak se dostat do kondice s využitím automobilu. A nemusí to být jen dodávka.
Britské zastoupení Volkswagen užitkové vozy přišlo s průzkumem, podle kterého stráví řidiči dodávek v průměru okolo 2.89 hodiny pouze za volantem. Následky pro tělo pak samozřejmě nejsou příliš pozitivní - metabolismus zpomaluje a svalstvo ochabuje.
Volkswagen se proto rozhodl řidičům dodávek ukázat, že pro zlepšení své fyzické kondice nemusí jen chodit do tělocvičny. K pořádnému procvičení by jim měla stačit jen jejich klasická dodávka. A při troše kreativity jdou cviky realizovat jistě i s osobním vozem.
Za sestavením zvláštního programu, který by měl procvičit různé skupiny svalstva a protáhnout celé tělo, stojí automobilka Volkswagen ve spolupráci s fleetovým zákazníkem Pimlico Plumbers a osobním trenérem Jamesem Deanem, který ve videu všechny cviky ukazuje.
Nejlepší věcí na celém programu je přitom skutečnost, že k procvičování nepotřebujete žádné drahé vybavení ani permanentku do fitness. Cvičení se snaží maximálně pracovat se samotným vozem, případně s jeho vybavením. Nechybí tak kliky nebo dipy se zapřením o nárazník, dřepy s bednou na nářadí nebo skoky přes kabel, který nahradil švihadlo.
Celkem se jedná o šest různých cviků, kterými se může inspirovat kdokoliv. A i když v autě nevozíte bednu s nářadím, hasák nebo elektrické kabely, jsme si jisti, že v autě najdete rozumnou náhradu. Podobné procvičení totiž jistě ocení nejen řidiči dodávek, ale všichni, kdo si dali za cíl v novém roce shodit pár kilo.
Ostatně většina expertů na pohyb a zdraví podle webu Carscoops doporučuje aby člověk věnoval týdně alespoň 150 minut aerobním cvičením, jako je rychlá chůze nebo jízda na kole. Alespoň dvakrát do týdne je pak vhodné věnovat se i silovému cvičení, které je zaměřeno na hlavní svalstvo.
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?