Nové generace Toyoty Supra byla vyvíjena ve spolupráci s BMW, ovšem jak již několikrát padlo, po ukončení vývoje platformy a pohonných jednotek se obě automobilky rozdělily a každá vedla vývoj vlastní cestou. Místo dvojčat s drobnými rozdíly se tak na trh dostanou dva unikátní modely.
U Toyoty je vidět, že se automobilka silně inspirovala svým konceptem FT-1, který představila již před necelými pěti lety. Vůz je stejně agresivní, svalnatý a už na první pohled dává jasně najevo své sebevědomí. Bohužel však máme k dispozici pouze jedinou fotku, která byla pořízena v přepravním náklaďáku a poprvé zveřejněna na webu SupraMKV. I tak toho na sebe ale Supra prozrazuje dost.
Podobně jako koncept FT-1 si i Supra ponechala poměrně výrazný "nos," který po stranách lemují výrazné LED proužky denního svícení a masivní světlomety. V kapotě však nezůstal průhledný panel, který by nechal nahlédnout na motor. V předním nárazníku však zůstaly velké nasávací otvory, které zajisté poskytnou dostatek vzduchu pro motor i brzdy. Nabízí se však otázka, kam Toyota umístí registrační značku?
Při pohledu na kabinu vidíme další výrazný prvek, který Supra převzala od konceptu FT-1. Tím je dvojice bublin nad sedačkou řidiče a spolujezdce. A-sloupky byly černě zabarveny, podobně jako kryty zrcátek. Z přední části je tedy podoba mezi konceptem a silničním modelem poměrně výrazná. Nyní si ale budeme muset počkat, jak moc se nechali designéři unést u zadní části, ve které koncept kromě výrazného křídla nabízel i výrazný difuzor a dvojici koncovek výfuku integrovaných do nárazníku.