Je to zajímavý příběh - práva na oblečení Bentley totiž nikdy neměla automobilka jako taková. Oblečení Bentley již od roku 1982 vyrábí malá rodinná firma v Manchesteru. Celé desetiletí to nikomu ani ničemu nevadilo, jenže nyní si automobilka zřejmě uvědomila, že i zisk z oblečení není vůbec špatný a zanedbatelný příjem, a tak se věci daly do pohybu.
Vše začalo tím, že automobilka Bentley Motors vyrobila první velkou kolekci bund, mikin a sportovního oblečení. V tu chvíli ji malá Manchesterská firma začala zajímat, a nakonec se právníci z Bentley Motors pokusili vytlačit malou rodinou firmu z trhu.
Manchesterský výrobce oblečení má však na oblečení Bentley plná práva, spočívající v ochranné známce Spojeného království pro oděvy značky Bentley, a to již 36 let. Rodinná firma Brandlogic se tedy nenechala zastrašit a podnikla to nejlepší, co se v danou chvíli dalo - útok. Malá firma tedy žaluje automobilku Bentley a bude velmi zajímavé sledovat, jak se tento souboj Davida s Goliášem bude vyvíjet.
Celá záležitost se k nejvyššímu soudu dostane až v červenci příštího roku. Christopher Lees, ředitel značky Brandlogic, k tomu uvedl: "Nemáme jinou možnost, než jít s tím k soudu. Snažili jsme se být rozumní, ale nejde to. Zdá se, že si myslí, že jsou nedotkutelní". Bentley Motors oponuje: "Jsme zklamáni, že jsme se dostali do této fáze. Bentley Motors však prodává oblečení již více než 30 let, a věříme, že máme právo v tom pokračovat."
Oblečení značky Bentley bylo založeno v roce 1962 Gerardem Bentleyem, aby vyrábělo výhradně golfové oblečení. V roce 1990 ho odkoupila rodina Leesových. Společnost byla později dána do konkurzu, ale rodina Leesových odkoupila název oděvní značky Bentley a v roce 2009 ji zaregistrovala jako obchodní značku ve Velké Británii.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.