Je to zajímavý příběh - práva na oblečení Bentley totiž nikdy neměla automobilka jako taková. Oblečení Bentley již od roku 1982 vyrábí malá rodinná firma v Manchesteru. Celé desetiletí to nikomu ani ničemu nevadilo, jenže nyní si automobilka zřejmě uvědomila, že i zisk z oblečení není vůbec špatný a zanedbatelný příjem, a tak se věci daly do pohybu.
Vše začalo tím, že automobilka Bentley Motors vyrobila první velkou kolekci bund, mikin a sportovního oblečení. V tu chvíli ji malá Manchesterská firma začala zajímat, a nakonec se právníci z Bentley Motors pokusili vytlačit malou rodinou firmu z trhu.
Manchesterský výrobce oblečení má však na oblečení Bentley plná práva, spočívající v ochranné známce Spojeného království pro oděvy značky Bentley, a to již 36 let. Rodinná firma Brandlogic se tedy nenechala zastrašit a podnikla to nejlepší, co se v danou chvíli dalo - útok. Malá firma tedy žaluje automobilku Bentley a bude velmi zajímavé sledovat, jak se tento souboj Davida s Goliášem bude vyvíjet.
Celá záležitost se k nejvyššímu soudu dostane až v červenci příštího roku. Christopher Lees, ředitel značky Brandlogic, k tomu uvedl: "Nemáme jinou možnost, než jít s tím k soudu. Snažili jsme se být rozumní, ale nejde to. Zdá se, že si myslí, že jsou nedotkutelní". Bentley Motors oponuje: "Jsme zklamáni, že jsme se dostali do této fáze. Bentley Motors však prodává oblečení již více než 30 let, a věříme, že máme právo v tom pokračovat."
Oblečení značky Bentley bylo založeno v roce 1962 Gerardem Bentleyem, aby vyrábělo výhradně golfové oblečení. V roce 1990 ho odkoupila rodina Leesových. Společnost byla později dána do konkurzu, ale rodina Leesových odkoupila název oděvní značky Bentley a v roce 2009 ji zaregistrovala jako obchodní značku ve Velké Británii.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?