Podle informací magazínu Top Gear bychom se v příštím roce měli dočkat hned dvou dalších provedení elektrického modelu Audi E-Tron. Začátkem roku by měla dorazit tzv. "základní-varianta," která bude zřejmě reprezentovat nejdostupnější model z nabídky.
Na své by si však měli přijít i milovníci výkonu, pro které se údajně chystá varianta s označením "High-Performance." Zájemci o dynamičtější svezení si však budou muset počkat, neboť druhá novinka je očekávána až začátkem roku 2020.
O specifikacích ani cenách zatím nepadlo ani slovo, přesto by rozšíření nabídky mohlo Audi jedině pomoci. V současnosti je například na americkém trhu levnější než známá Tesla Model X, současně je ale nepatrně dražší než Jaguar I-Pace.
Tzv. základní model by měl nabídnout nižší cenu, otázkou však zůstává, jak toho bude dosaženo. Jako tradičně se však dá očekávat zmenšení baterií a tím i omezení výkonu a dojezdu. Zajímavější variantou tak bude nejspíš výkonnější model, který by podle Top Gearu mohl dostat druhý elektromotor.
Další elektromotor, který by měl pohánět zadní kola, by byl již třetím pod kapotou e-tronu. Celkový výkon vozu by se pak podle dosavadních spekulací mohl zvednout až na cca 477 kW, tedy okolo 648 koní.
V současnosti nabízí standardní Audi E-Tron quattro dvojici elektromotorů o celkovém výkonu 300 kW (407 koní) s točivým momentem 664 Nm. O napájení motorů se stará Li-Ion baterie s kapacitou 95 kWh, což by mělo podle testování WLTP zajistit dojezd okolo 417 kilometrů. Audi e-Tron však nebude ani žádný louda. Z 0 na 100 km/h akceleruje za 5.7 sekundy a maximální rychlost dosahuje 200 km/h.