Jak se totiž ukázalo, některé Tesly Model 3 si v dešti samovolně odkládají karosářské díly. Řeč je konkrétně o zadním nárazníku, který jednomu ze zákazníků upadl v silném dešti jen cca 30 minut po opuštění autosalonu. Zanedlouho poté se pak ozval další člověk, který se setkal s tím samým problémem.
Rithesh Nair, novopečený vlastník Tesly Model 3, uvedl na svůj Twitter následující: „Po půlhodinové cestě domů s novou Teslou Model 3 jsem vjel do silného deště a můj nárazník upadl." V příspěvku navíc označil i Elona Muska, ředitele společnosti, který je na Twitteru velice aktivním.
Musk se zatím k případu nevyjádřil, místo toho se však objevila reakce od uživatele s přezdívkou Ben, který přidal fotku podobně poškozené Tesly Model 3 s komentářem „Hele, vypadá stejně jako moje." Na Benově Twitteru jsme pak našli příspěvek, podle kterého odpadl nárazník z Tesly při jízdě vodou vysokou cca 30 - 38 centimetrů při rychlosti pod 17 km/h.
Podle jeho slov se začal zadní nárazník při jízdě vodou chovat jako padák až nakonec nápor vody nevydržel a upadl. Na vině je podle jeho slov špatný design a nyní zkoumá, zda se na problém vztahuje záruka.
Web Jalopnik, který na případ upozornil, odkazuje na různé internetové diskuze, podle kterých je na vině odpadání nárazníku kus látky / tkaniny, který má zakrývat spodní část vozu a současně má zabraňovat dostávání vody a nečistot do nárazníku.
Jakmile prý dojde poškození tohoto krytu," voda se začne valit do nárazníku a ten se tak mění v malý padák / přehradu. Po nějaké době už ale není schopen nadále vzdorovat váze či tlaku vody a tak se jednoduše sám vycvakne ze svých úchytů.
Zda je toto vysvětlení pravdivé nevíme, ovšem jistý smysl by to dávalo. Stále je však nepochopitelné, jak se něco takového může v dnešní době stát. Tesla se může hrdě pyšnit jedním z nejpokročilejších pohonných systémů a přesto stále bojuje s podobnými drobnostmi, které výrazně poškozují dobré jméno značky.
Web Jalopnik proto kontaktoval s žádostí o vyjádření i samotnou automobilku, které odpověděla následovně: „Pro Model 3 jsme nastavili skutečně vysokou laťku a to co se stalo v těchto případech nesouvisí s tím, jak stavíme naše vozy. Vyšetřujeme tyto případy, snažíme se pochopit jejich příčinu a současně již jsme kontaktovali zákazníky, kterým se snažíme pomoci s vyřešením problémů k jejich spokojenosti.