Elektrické supersporty jsou poslední dobou na vzestupu. Když Elon Musk představil plány na novou Teslu Roadster 2. generace, všem spadli brady. Když pak na autosalonu v Ženevě představil Rimac nový model C_Two, který by se měl Tesle snadno vyrovnat, lidé šli znovu do kolen. Od té doby se vyrojilo několik dalších podobně extrémních supersportů, ovšem za všemi stály velké společnosti s obrovským kapitálem.
Oproti tomu je Teslonda neskutečný Punk. V tomto voze se totiž prolínají dva naprosto odlišné světy a výsledek je naprosto fantastický. V karoserii, kterou musel autor Jimmy Bullet lehce přepracovat a výrazně vyztužit, se totiž ukrývá elektromotor z Tesly a baterie z Chevroletu Volt.
Kromě toho však vůz ukrývá mnoho dalších překvapení. Od zakázkově vyrobeného digitálního přístrojového štítu, přes speciální podvozek až po unikátní naladění celé pohonné soustavy, díky které tahle Honda už zprvu dosahovala akcelerace z 0 na 96 km/h za 2.7 sekundy.
Majitel vozu byl však přesvědčen, že Teslonda ukrývá mnohem větší potenciál. Na voze tak stále pokračují úpravy, stále se ladí další komponenty a stále probíhají nové zkoušky. Během jedné z posledních pak tenhle elektrický punk vystřelil z 0 na 96 km/h za 2.48 sekundy, což je absolutně fantastický výsledek.
Pro srovnání, Bugatti Veyron dosahuje zrychlení na 96 km/h za 2.4 sekundy a novější Bugatti Chiron za 2.3 sekundy. U obou vozidel je však potřeba zohlednit tisíce hodin a Euro, které musela automobilka vynaložit na jejich vývoj. U těchto vozidel je výkonu a akceleraci podřízeno vše, zatím co stařičká Honda má odpor vzduchu asi jako kredenc a její podvozek se při akceleraci div nestaví na zadní.
Teslonda je zkrátka skvělým důkazem toho, že se správnými znalostmi, dobrými přáteli, trochou peněz a fungujícím zázemím je možné s dostatkem odhodlání vytvořit i stroj, který by mohl zostudit i majitele těch nejdražších a nejextrémnějších supersportů světa.