Zatím co pro milovníky automobilů se krásné ženy staly pevnou součástí autosalonů, některé zdroje uvádí, že automobilky se začínají orientovat spíše na prezentaci produktů skrze své produktové specialisty, místo atraktivních žen v šik šatech. Tento trend se objevuje již delší dobu, ovšem podle mnoha spekulací by se mohl projevit naplno až v Ženevě, která by se tak mohla stát konzervativnější než kdy dřív v minulosti.
Podle článku, který uveřejnila agentura Bloomberg, se můžeme rozloučit s modelkami mimo jiné u i stánků značek Toyota či Nissan. Sara Jenkins, tisková mluvčí automobilky Nissan, pro Bloomberg uvedla, že "časy se mění" a že "Je smysluplnější využívat produktových specialistů, neboť automobilka prodává auta."
Italské automobilky, které koncept exkluzivních automobilů a krásných žen vždy hájily, také pomalu otáčejí. Například skupina Fiat Chrysler Automobiles už měla zrušit kontrakty s několika modelkami, neboť kvůli tomu musela čelit kritice. Společnost sice bude i nadále prezentovat své automobily v doprovodu žen, nicméně tentokrát zde bude i velké zastoupení mužů.
Pierre-Oliver Salmon, tiskový mluvčí skupiny FCA, pro Bloomberg uvedl, že "Návštěvníci ženevského autosalonu budou u stánku PSA přivítání mužskými i ženskými moderátory, jejichž úkolem bude podat návštěvníkům maximum informací." Následně dodal, že "společnost nechce nikoho ponižovat."
Tiskový mluvčí pořadatele autosalonu v Ženevě uvedl, že vystavovatelé mají ve své prezentaci zcela volné ruce. Už nyní je však jasné, že některé automobilky jsou velice citlivé, co se sexismu týče. Hnutí MeToo sice odstartovala kauza v Hollywoodu, ovšem nedávno už se dotklo i automobilového průmyslu. Kvůli nevhodnému chování tak musel odejít například vice-prezident automobilky Ford.