Nová Audi RS5 2018 je podle automobilky natolik úchvatným strojem, že z tohoto světa prostě nemůžete odejít, dokud se v ní nesvezete. Tak alespoň vyznívá nový reklamní spot, kterým se automobilka nedávno pochlubila na YouTube.
Krátký spot s názvem "Final Breath", tedy poslední výdech, nás provází životem umírajícího muže, který dle svého života stihl vše, co chtěl. Byl u velkých událostí, poznal se s významnými lidmi, poznal vzdálené kultury, zamiloval se, atd. Zkrátka si život užíval plnými doušky a nyní nastal čas odejít. Tenhle plán mu však překazí zvuk nové Audi RS5, která mu dala další cíl, který si musí za života ještě splnit.
Audi zkrátka hraje na city a jde jí to přímo fenomenálně. Ostatně není se čemu divit, vždyť nová RS5 nabízí 2.9 litrový dvakrát přeplňovaný motor TFSI V6, který generuje 450 koní a 600 Nm točivého momentu. Z 0 na 100 km/h tak vůz akceleruje během 3.9 sekund a maximální rychlost se pohybuje okolo 280 km/h. Tedy alespoň v případě,že si připlatíte za Dynamic pack.
RS5 navíc nabízí i pohon všech kol Quattro, RS výfuk, dynamické řízení a řadu dalších drobností, které z ní dělají naprosto excelentní vůz, kterému se bude obtížně konkurovat. Navíc má velice příjemný sportovní zvuk, který sice nemůže konkurovat vozům jako Huracan, ovšem stejně o něm budete vědět a budete si ho rozhodně užívat.
Německá automobilka je zkrátka přesvědčená, že nové RS5 kupé je tak dobré, že vám dá nový smysl života a i na smrtelné posteli vás donutí znovu se nadechnout.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.