Nová Audi RS5 2018 je podle automobilky natolik úchvatným strojem, že z tohoto světa prostě nemůžete odejít, dokud se v ní nesvezete. Tak alespoň vyznívá nový reklamní spot, kterým se automobilka nedávno pochlubila na YouTube.
Krátký spot s názvem "Final Breath", tedy poslední výdech, nás provází životem umírajícího muže, který dle svého života stihl vše, co chtěl. Byl u velkých událostí, poznal se s významnými lidmi, poznal vzdálené kultury, zamiloval se, atd. Zkrátka si život užíval plnými doušky a nyní nastal čas odejít. Tenhle plán mu však překazí zvuk nové Audi RS5, která mu dala další cíl, který si musí za života ještě splnit.
Audi zkrátka hraje na city a jde jí to přímo fenomenálně. Ostatně není se čemu divit, vždyť nová RS5 nabízí 2.9 litrový dvakrát přeplňovaný motor TFSI V6, který generuje 450 koní a 600 Nm točivého momentu. Z 0 na 100 km/h tak vůz akceleruje během 3.9 sekund a maximální rychlost se pohybuje okolo 280 km/h. Tedy alespoň v případě,že si připlatíte za Dynamic pack.
RS5 navíc nabízí i pohon všech kol Quattro, RS výfuk, dynamické řízení a řadu dalších drobností, které z ní dělají naprosto excelentní vůz, kterému se bude obtížně konkurovat. Navíc má velice příjemný sportovní zvuk, který sice nemůže konkurovat vozům jako Huracan, ovšem stejně o něm budete vědět a budete si ho rozhodně užívat.
Německá automobilka je zkrátka přesvědčená, že nové RS5 kupé je tak dobré, že vám dá nový smysl života a i na smrtelné posteli vás donutí znovu se nadechnout.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?