Nová Audi RS5 2018 je podle automobilky natolik úchvatným strojem, že z tohoto světa prostě nemůžete odejít, dokud se v ní nesvezete. Tak alespoň vyznívá nový reklamní spot, kterým se automobilka nedávno pochlubila na YouTube.
Krátký spot s názvem "Final Breath", tedy poslední výdech, nás provází životem umírajícího muže, který dle svého života stihl vše, co chtěl. Byl u velkých událostí, poznal se s významnými lidmi, poznal vzdálené kultury, zamiloval se, atd. Zkrátka si život užíval plnými doušky a nyní nastal čas odejít. Tenhle plán mu však překazí zvuk nové Audi RS5, která mu dala další cíl, který si musí za života ještě splnit.
Audi zkrátka hraje na city a jde jí to přímo fenomenálně. Ostatně není se čemu divit, vždyť nová RS5 nabízí 2.9 litrový dvakrát přeplňovaný motor TFSI V6, který generuje 450 koní a 600 Nm točivého momentu. Z 0 na 100 km/h tak vůz akceleruje během 3.9 sekund a maximální rychlost se pohybuje okolo 280 km/h. Tedy alespoň v případě,že si připlatíte za Dynamic pack.
RS5 navíc nabízí i pohon všech kol Quattro, RS výfuk, dynamické řízení a řadu dalších drobností, které z ní dělají naprosto excelentní vůz, kterému se bude obtížně konkurovat. Navíc má velice příjemný sportovní zvuk, který sice nemůže konkurovat vozům jako Huracan, ovšem stejně o něm budete vědět a budete si ho rozhodně užívat.
Německá automobilka je zkrátka přesvědčená, že nové RS5 kupé je tak dobré, že vám dá nový smysl života a i na smrtelné posteli vás donutí znovu se nadechnout.
Automobilka Tesla oznámila svolávací akci téměř všech dosud vyrobených vozů Cybertruck – bezmála 50 tisíc kusů musí zpět kvůli závadě na karoserii. Ve stejném čase ale firma čelí i narůstajícímu napětí mimo výrobní linky. Po celých Spojených státech se množí útoky na prodejny i zákazníky Tesly, které jsou motivovány nelibostí vůči veřejnému vystupování Elona Muska.
Renault je na trhu známý pro spolehlivá a kvalitně postavená auta, ale do světa superaut nikdy výrazně nepronikl. Když tedy francouzská automobilka tvrdí, že jedno vytvořila, vzbuzuje to oprávněnou zvědavost.
Legendární moderátorská trojice Clarkson, May a Hammond se znovu objeví na obrazovkách v nové show, která naváže na jejich ikonická motoristická dobrodružství.
Mercedes-Benz představil novou verzi elektrického CLA, který se považuje za nejchytřejší a nejefektivnější model značky. Tento elektromobil je očekávaným nástupcem v segmentu základních elektromobilů a má ambici stát se přímým konkurentem pro Tesla Model 3. Jaký dojem zanechává nový Mercedes CLA na první pohled? To se dozvíte v našem exkluzivním pohledu na tento model.
Před dvanácti lety Mercedes-Benz poprvé představil model CLA a zájem o něj nepolevuje. Nyní automobilka odhalila třetí generaci, která posouvá hranice technologie a designu na zcela novou úroveň.
Xiaomi začalo dodávat svůj elektrický sporťák SU7 Ultra prvním zákazníkům, ale místo oslav řeší nečekané problémy. Spekulanti okamžitě rozjeli přeprodej za vyšší ceny a zloději se zaměřili na luxusní zlaté logo, které mizí z vozů a končí v online aukcích.
Čas letí jako voda a od premiéry první verze GR Yarisu v Tokiu uběhlo v lednu už 5 let. Proto na počátku roku 2024 nastal čas představit první modernizaci, která měla za cíl odstranit neduhy a celkově vůz posunout ještě úroveň výš. Jak se to povedlo?
Čínská automobilka BYD pracuje na své expanzi v Německu a přivádí na trh kompaktní SUV Atto 2. Zároveň plánuje výrazné posílení své dealerské sítě ještě před koncem roku.
Lamborghini chystá revoluci – jeho první elektromobil bude zároveň nejsilnějším vozem v historii značky. Italská automobilka vsadí na špičkovou platformu koncernu VW Group, která slibuje extrémní výkon i luxusní technologie.
Xiaomi, známý především jako výrobce mobilních telefonů a elektroniky, se loni odvážně pustil do automobilového průmyslu se sedanem SU7. Jeho ambice ale nezůstaly u prvního kroku – brzy následovala prémiová verze Ultra, která se právě dostala do prodeje. Nový model překvapil trh svou výrazně nižší cenou, než se původně očekávalo.
Společnost Nissan potvrdila, že k 1. dubnu letošního roku skončí ve funkci generálního ředitele Makoto Uchida. Jeho nástupcem se stane Ivan Espinosa, dosavadní ředitel plánování, který se tímto krokem stane čtvrtým generálním ředitelem společnosti za posledních osm let.
Po delší době se do našeho testu dostala čtvrtá generace Škody Octavia v oblíbené konfiguraci s dvoulitrovým turbodieselem o výkonu 110 kW a automatickou převodovkou DSG. Oproti verzi před modernizací přináší osvěžený design, nové motorizace, lepší infotainment a pár dalších detailů. Je dieselová verze optimální volbou nebo má smysl sáhnout spíše po levnější benzínové variantě 1.5 eTSI s totožným výkonem?