Manželka Kena Blocka Lucy určitě nemá o zajímavé automobily nouzi, ale když se jí Ken zeptal, jaký automobil by si přála na takové zábavné denní ježdění, její volba padla na Ford Bronco, který nedávno viděla u své kamarádky.
Tenhle nápad se Kenovi okamžitě zalíbil, ale nesměl by to být Block, aby se na autě neodehrálo pár výrazných úprav. Jak ostatně padlo ve videu "Nejsou běžná rodina, tak přeci nemohou mít běžná auta". Díky řadě sponzorů a společností, se kterými Block spolupracuje, se z Bronca stala famózní záležitost.
Jeho žena Lucy si sice mohla vybrat rok a styl úprav, nicméně o zbytku už pak nejspíš rozhodoval sám Ken, který nechal vyměnit prakticky vše. Pod kapotou je tak nový pětilitrový motor Ford V8 o výkonu cca 420 koní. Původní Bronco přitom dostávalo nanejvýš 190 koní.
Vůz má volitelný pohon pouze zadní nápravy nebo čtyř kol, přičemž výkon putuje na kola skrze moderní automatickou převodovku s možností manuálního řazení. Co se týče samotného řízení, vůz je prý děsivý. Na sebemenší sešlápnutí plynového pedálu reaguje vůz až přecitlivěle, převodovka si dělá co chce a řízení nepatří k nejpřesnějším, jak řekl sám Ken.
Jízda je tak možná trochu děsivá, ale rozhodně zábavná. A to ani nemluvíme o otevřené karoserii. Střechu, byť jen v podobě složeného plátna, byste zde hledali marně.
Jinak nezáživná prezentace se však zvrtla v momentě, kdy si vůz chtěl vyzkoušet Hert, specialista na "pálení" pneumatik. Nejdříve si vyzkoušel jak děsivě působí akcelerace a poté se chtěl pustit do pálení pneumatik. Měl však problém udržet vůz na místě a zanedlouho se ukázalo proč - brzdy vypověděly službu.
Zanedlouho se zjistilo, že z brzdového systému vytekla jednou z brzdových hadiček veškerá brzdová kapalina, takže vůz byl bez brzd. Nutno ale dodat, že tohle nebyla chyba řidiče. S největší pravděpodobností šlo o vadný díl nebo běžné opotřebení, se kterým si tamní mechanik za pár hodin poradil.
Za chvíli tak došlo na druhý a tentokrát už úspěšný pokus s pálením pneumatik. 450 koní pod kapotou roztáčelo zadní kola bez sebemenšího zaváhání a kolem celého vozu se vytvořila hustá kouřová clona. Celé dovádění zastavily až plameny prosvítající z podběhu.
Během vytáčení motoru se totiž svody rozpálily do ruda a něco nad sebou zapálily. Jak moc byly svody rozžhaveny dokazuje i fakt, že i po dvou minutách od uhašení plamenů byly stále rozžhavené do ruda. Jak moc se to na stavu vozidla podepsalo ale nevíme.