Oslavy nového roku probíhají všude trochu jinak, nicméně jedno mají společné: ohňostroje. Dříve pečlivě organizované akce se s postupem let zvrhly v obraz válečné vřavy, kdy každý kdo může, odpaluje téměř cokoliv a kdekoliv. A to sebou přináší i řadu rizik, jak zjistil dnes již bývalý majitel černého Dodge Charger.
Po novoročních oslavách se velice často objevují zprávy o počtu lidí, kteří se během manipulace s pyrotechnikou více či méně zranili. Hlavní aktér tohoto videa vyvázl naštěstí bez újmy na zdraví, ovšem v brzkých dnech se možná dočká puchýřů na nohou, neboť ho místo jízdy autem čeká chození pěšky.
Kdy nebo kde přesně k celé situaci došlo jsme bohužel nezjistili, nicméně dvě videa zveřejněná na YouTube ukazují parkoviště, na kterém desítky lidí přihlížejí poměrně neobvyklému ohňostroji, který je odpalován z kufru auta. To samozřejmě není zrovna nejlepší a nejbezpečnější místo, odkud pyrotechniku odpalovat, proto už během pár sekund začnou lítat dělobuchy všemi směry a značná část lidí se rozprchne.
Kameraman se však nezalekne a nadále celé dílo zkázy sleduje. Během chvíle je tak vidět, jak pyrotechnika zasahuje pár lidí v okolí a následně podpaluje čalounění vozu. Jeden z přihlížejících se proto rozhodne víko kufru uzavřít, čímž sice výbuchy zkrotí, ale během chvíle se z interiéru začne valit hustý tmavý dým.
Zda se někdo rozhodl odpálit ohňostroj z kufru auta úmyslně, nebo zda došlo jen k nešťastné nehodě, bohužel nedokážeme říci. Z krátkého pohledu je však jasné, že černý Dodge Charger má nejlepší časy za sebou a jeho majitele teď čeká obíhání pojišťovny a shánění nového vozu. Zkrátka nepříliš šťastný vstup do nového roku.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?