„V podstatě se chceme vrátit ke svým kořenům,“ prozradil jeden z předních manažerů VW pro britský Financial Times.
V Asii je ohromný a postupně se rozvíjející trh. Ale ekonomická úroveň ohromné masy obyvatelstva není tak vysoká, aby si podle VW mohli lidé dovolit i ty nejlevnější současné vozy, jejichž cena se pohybuje kolem 200 tisíc Kč.
Představa konečné ceny 100 tisíc je tak poloviční a je otázkou, jak chce VW tak levný vůz postavit. Vždyť jen nejlevnější motor do Škody Fabia přijde na 95 000 Kč a tuna pozinkovaného ocelového plechu 20 000 Kč.
Foto: Import Volksvagen Group
VW se vrací ke svým kořenům?
Volkswagen bylo synonymem lidového vozu. Vedení koncernu chce dostat do Asie vůz za 3000 EU.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Slováci trestají schvalování atentátu na Fica! Tři lidé byli obviněni
-
Kateřina Brožová prozradila jméno nové lásky!
-
Češi půjdou pro medaili s největší hvězdou! Pastrňák bere do Prahy i Zachu
-
Juraj C. nebyl osamělým vlkem? Policie má i jinou vyšetřovací verzi atentátu na Fica
-
GP Emilia Romagna F1: V Imole vyhrál po napínavém závěru Verstappen před stále rychlejším Norrisem
-
TEST Subaru Crosstrek e-BOXER Executive – sen každého chalupáře či správce lesů?
-
TEST Volkswagen Amarok Aventura – lepší i levnější, než první generace, bravo!
-
OFF ROAD TEST: Subaru Forester – jak zvládá náročný terén ?
-
TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?