Blues, rap nebo hiphop. Proč sahají úspěšní textaři po slovech Rolls-Royce?

Zcela nový Rolls-Royce Phantom | foto: Rolls-Royce

Pokud máte kapelu a rádi byste prorazili se svým novým songem na hudební scéně, pak by vám v textu neměla chybět značka Rolls-Roce. Tvrdí to studie za kterou stojí agentura Bloomberg, podle které se značka Rolls-Royce nejčastěji objevuje v úspěšných skladbách.

Rolls-Royce tak v 20 nejúspěšnějších skladbách za poslední roky předběhl i značky jako Ferrari, Lamborghini, Porsche a řadu dalších. A jak výzkum probíhal? Agentura Bloomberg prozkoumala všech 20 nejúspěšnějších skladeb za poslední 3 roky, které se dostaly na seznam Billboard Hot 100.

Od května 2014 do května 2017 se pak zmínka o vozech Rolls-Royce objevila 11x, na druhém místě skončilo Ferrari s 9 zmínkami, o třetí místo patří Porsche se 7 zmínkami, následovalo Lamborghini a Chevrolet s 6 zmínkami a tabulku na pátém místě uzavírají automobilky Bentley, Cadillac a Mercedes s 5 zmínkami.

Mezi 11 skladbami, které v textu zmiňují Rolls-Royce, bychom našli interprety jako například Drake, Future, The Weekend nebo Kodak Black.

A co na to automobilka? Ta je samozřejmě ráda, že je opět symbolem úspěchu, jak uvedl mluvčí Gerry Spahn na CarsCoops. Mimo to také dodal, že kdykoliv se vozy značky Rolls-Royce objevují jako symboly luxusu, značce to jedině pomůže.

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy