Koncept Fascination byl druhým dílem designéra a technika Paula Lewise, který se již v roce 1937 snažil prorazit se svým konceptem "Airmobile", což měl být nízkonákladový a masově vyráběný automobil schopný vyvinout rychlost až 129 km/h.
Zároveň však měl díky aerodynamické karoserii a pouze třem kolům nabídnout spotřebu 5,4 l/100 km. Během testování se vozu dařilo dobře, kvůli financím však vše skončilo u jediného prototypu.To koncept Fascination vznikl ve více provedeních, jeho osud však o mnoho slavnější nebyl. Ovšem začněme popořadě.
Koncept Fascination měl být druhým pokusem o masově vyráběné ale finančně dostupné vozidlo schopné dosáhnout rychlosti až 209 km/h. Tentokrát však s futuristickým designem a řadou neokoukaných technických řešení.
První prototyp tak byl vybaven například unikátním systémem řízení, díky kterému se přední řízené kolo bylo schopno otočit o 180°. Manévrování s 5,2 metru dlouhým automobilem pak bylo hračkou. Dalším unikátem byl pohonný systém - ten byl řešen pomocí vrtule, stejně jako u vznášedel.
Tento prototyp však skončil neúspěchem a dokonce i žalobou. Vrtule proto byla vyměněna za plochý motor typu boxer, převzatý z Volkswagenu, který byl umístěn pod dno zavazadlového prostoru. Další změnou bylo zdvojení předního kola, což mělo vozu zaručit větší stabilitu.
Již upravený prototyp zaujal společnost z Nebrasky, která se do té doby zabývala stavbou kabin pro traktory. Tvar prototypu tak byl pozměněn, definitivně zmizely plány na pohon vrtulí a společnost Highway Aircraft Corporation postavila další 3 vozy Fascination, tentokrát s laminátovou karoserií, pod kterou byl ukryt motor Renault.
První z produkčních vozů pak byl často využíván k propagačním účelům v oblasti Denveru. Objevoval se na silnicích, letištích, v televizi a dokonce se snažil zaujmout i různé dealery. Vůz byl propagován jako "nejbezpečnější, nejmodernější, snadný na řízení a parkování, ekonomický a bez smogu".
Třetí model byl vystaven na letišti v Los Angeles, tou dobou už však byla společnost ve finančních potížích a její zakladatel byl akcuionáři odstaven z funkce. Dohromady tak mimo prototypu vzniklo celkem 5 vozidel. Tři byly postaveny společností Highway Aircraft Corporation, čtvrté bylo dokončeno společností, která původně vyráběla pouze laminátové karoserie.
Pátý automobil vznikl díky bývalému pracovníkovi automobilky, který vůz vybavil motorem V6 z Chevroletu, převodovkou z Oldsmobilu a doplnil ho o dveře typu Gullwing. Vůz však nikdy nebyl oficiálně dokončen.
Tři originální vozy jsou však v USA dochovány v perfektním stavu a stále objíždí různé akce a výstavy, kde vždy budí rozruch. Ostatně kdo by se divil. Jejich karoserie je opravdu futuristická a díky tvaru kabiny a zadní nápravy připomíná koncept Fascination spíše kosmickou loď, než automobil.