V dubnu byly na celosvětový trh uvedeny modely HAVAL H6 a HAVAL JOLION 3. generace a přechod z předchozí generace byl dokončen za pouhé 3 měsíce. Nyní se oba modely prodávají ve více než 60 zemích a regionech a na několika klíčových trzích dosáhly prodeje významných úspěchů.
Zejména v Jihoafrické republice se HAVAL JOLION v prvním měsíci od svého uvedení na trh umístil na špičce maloobchodního prodeje malých SUV a HAVAL H6 3. generace se udržel mezi třemi nejlepšími v segmentu kompaktních SUV. V Saúdské Arábii se HAVAL JOLION v srpnu umístil na prvním místě ve své třídě. Kromě toho se oba modely dobře prodávají také v dalších regionech, například v Rusku, Austrálii a na Novém Zélandu.
Díky své popularitě se značka HAVAL zařadila mezi značky automobilů, které na mezinárodním trhu přitahují velkou pozornost. „Díky uvedení těchto dvou modelů na trh vzrostly prodeje společnosti HAVAL v zahraničí v první polovině roku 2021 meziročně o 233 %, a to i když se celosvětová pandemie stále šíří a dodávky čipů jsou velmi omezené," uvedl technický ředitel společnosti HAVAL Lv Wenbin.
Průlom v prodeji přinesl HAVALU H6 a HAVALU JOLION 3. generace také vysoké hodnocení od mnoha renomovaných médií.
Reportér jihoafrického portálu Cars Hannes Oosthuizen řekl, že kvalita zpracování a palubní systém vozu HAVAL JOLION si zaslouží uznání. Jeho celkový design a vlastnosti představují mezigenerační inovaci.
„Během našich testů se ukázalo, že všechny systémy aktivní bezpečnosti jsou v každodenním provozu velmi účinné," dodal.
Australské odborné médium Carsales ohodnotilo HAVAL H6 3. generace jako „dosud nejlepší čínský vůz prodávaný v Austrálii". Portál Carsales se domnívá, že HAVAL H6 3. generace je „špičkové SUV, které se vyplatí koupit", jelikož nabízí silný výkon, vysokou bezpečnost a inteligentní asistenční systémy.
Své pocity po testovací jízdě vyjádřil také Gabo Baeza, reportér chilského média Rutamotor, který uvedl, že HAVAL H6 3. generace je velkým pokrokem v oblasti inteligentních technologií a designu a je schopen dokonale konkurovat mezinárodním značkám.
„Společnost HAVAL sleduji od jejího vstupu na chilský trh v roce 2015. Vzhledem k tomu, jak neustále inovuje své produkty, mám z ní skvělý pocit. Je to silná značka, protože má velmi silné produkty," dodal.
Psali jsme
Současné uznání značky HAVAL na mezinárodním trhu dodalo společnosti GWM větší motivaci a víru k dosažení strategických cílů pro rok 2025.
Na konferenci Overseas Distributors Online, která se konala letos v srpnu, Meng Siang-ťün, současný prezident GWM, uvedl, že společnost bude usilovat o to, aby do roku 2025 prodala v zahraničí více než jeden milion vozidel.