Tahle společnost, která je zaměřená na stavbu vozidel s více nápravami, má skutečně bohaté zkušenosti. Podle Motor1.com už má totiž na svědomí přes 1200 upravených vozidel, mezi které spadají Nissany Navara, Fory Ranger i různá Isuzu.
Ono požehnání od automobilky pak znamená, že speciálně upravené exempláře budou oficiálně schváleny australským zastoupením automobilky, která je současně nabídne v některých svých dealerstvích a poskytne na ně určitý druh záruky.
Upravený model bude vždy disponovat praktičtější kabinou pro pět pasažérů, neboť jiný typ Amaroku se do Austrálie nedováží. Technicky by však zřejmě bylo možné nechat upravit model i s jednoduchou kabinou.
Co se pohonu týče, musíme poněkud upravit naši malou chybu v titulku. Úprava sice vozu přidá jednu nápravu, ale ta nebude poháněná, takže výsledná konfigurace zní 6x4. I tak se ovšem přidání nápravy výrazně promítne do schopností vozu. Místo původních 3.5 tuny totiž nyní utáhne 4.5 tuny a na korbu se vyjde 1.7 tuny nákladu.
Lidé, kteří nemají pick-up jen kvůli životnímu stylu, pak jistě ocení i nárůst zadní ložné plochy. Ta se totiž z původních 1.55 metru zvedne na 2.4 nebo 2.6 metru, podle přání zákazníka. Její výška by navíc měla klesnout o cca 30 cm, což má výrazně usnadnit nakládání a vykládání nákladu.
Pod kapotou šestikolového Amaroku se má ukrývat 3.0 litrové TDI V6 o výkonu 165 kW (224 koní) nebo 180 kW (245 koní), které dokáže nabídnout až 550 Nm točivého momentu.Okolo října má pak do Austrálie dorazit i nejmodernější naftová V6, která produkuje až 190 kW (285 koní) a 550 Nm.
A cena? 79 000 australských dolarů, tedy cca 1.3 milionu korun. Vzhledem ke skutečnosti, že se stroj vyvíjí v Austrálii, je však krajně nepravděpodobné, že bychom se ho mohli dočkat i v Evropě či jinde ve světě. Nabízí se ale možnost, že přestavba inspiruje další společnosti, které se o něco podobného pokusí. Z Amaroku by se tak mohl stát ještě výkonnější, praktičtější a univerzálnější stroj s širším využitím.