Při úpravě tohoto vozu se sešly hned dvě významné tuningové společnosti zaměřené na vozy z prémiového segmentu. Tou první je německý Novitec, který nadělil italskému sporťáku malou dávku steroidů. Jen díky úpravě řídící jednotky a výfukového potrubí tak výkon modelu LP700-4 poskočil z původních 700 koní na 728 koní.
Majitel vozu však chtěl, aby jeho vůz více vynikal. Proto se lidé z Novitecu domluvili se specialisty na polepy vozů ze společnosti Dreams Factory Automotive, která sídlí v Malajsii. Ti poté potáhli celý vůz hologramovou folií a výrazné hrany / křivky doplnili samolepicí reflexní páskou 3M Tron. Třešničkou na dortu je pak sada výrazných 21-palcových kol se vzorem dvojitých "V".
Rozpis těchto úprav zní poněkud výstředně a jeden by čekal čekal výsledek ve stylu kolotočářů - opak je ale pravdou. Vůz totiž minimálně na snímcích vypadá absolutně neuvěřitelně. Folie reflektuje barvy zajímavým způsobem a 3M Tron páska přidává zajímavý efekt oddělení jednotlivých dílů.
Pro zájemce o méně výstřední vozy má však Novitec v nabídce ještě řadu jiných zajímavých úprav. Jednou z těch nejimpozantnějších je pak Novitec Tornado Roadster, který vychází z vrcholného varianty otevřeného Aventadoru SV. K tomu ale přidává výraznější body-kit a hlavně výkon dosahující téměř 1000 koní.