Testy aut
-
TEST: Jediný pravý crossover přijíždí z Japonska: Subaru XV 2.0i Lineartronic
-
TEST: Volkswagen Amarok 2.0 BiTDI Ultimate: Svalnatý parťák do nepohody
-
TEST: Honda Civic Type R GT (2016): Šílenost z vesmíru
-
TEST: Opel Astra ST 1,6 Turbo: Octavia má velký problém!
-
TEST: Volkswagen Touran 2.0 TDI (140 kW) R-line: Rychlost je jeho druhé jméno
-
TEST: Škoda Yeti 2.0 TDI 4x4 Monte Carlo: Může vůbec do horšího terénu?
-
TEST: Kia Sportage 1,7 CRDi (85 kW) 4x2: Proč ji Češi tolik milují?
-
TEST: Útok na Německo v podání Jaguaru F-Pace 2.0d AWD
-
TEST: Hyundai i40 SW 1,7 CRDI: Chtěl by porazit Superb. Nejsou to jen vzdušné zámky?
-
TEST: Subaru Levorg 1.6 Sport hýří sebevědomím a zatápí Octavii Combi
-
TEST: Mitsubishi L200 2.4 DI-D MiVEC Double Cab: Pracant do nepohody
-
TEST: Jaguar XF 3.0 S AWD Supercharged: Dravec se čtyřmi ostrými drápy
-
TEST: Opel Corsa 1,4 AT6: Ideál (ne)jen pro ženy
-
TEST: DS3 1.2 PureTech 110 AT: Sportovec s duší kIiďase
-
TEST: Volkswagen Tiguan 2.0 TSI DSG 4Motion: Zvládne toho hodně
-
TEST: Seat Ibiza Cupra 1.8 TSI: Je lepší než Polo GTI?
-
TEST: Audi Q3 2.0 TDI (110kW) quattro: Je sexy, úsporná, ale co ta cena?
-
TEST: Škoda Superb 2.0 TSI (162kW) Laurin & Klement: Hra na honěnou
-
Reportáž: Fiat 124 Spider: Italským elegánem proti proudu času
-
TEST: Mitsubishi Outlander 2.0i LPG 2WD: Samuraj s předepsanou dietou
-
TEST: Nissan Navara NP300 Hardtop 2.3 dCi: Zlobivá nástavba
-
TEST: Volkswagen Passat 2.0 TSI (206 kW) R-Line: Svalnatý elegán
-
TEST: Hyundai i20 Active 1.0 T-GDI: Hladový skaut s třemi hrnky
-
TEST: Seat Leon ST 1.4 TGI: Rozprášil naše předsudky