Buchanka neboli bochníček, jak se modelu kvůli jeho charakteristickému tvaru karosérie přezdívá, je dnes prodávána jako UAZ Classic. Pro modelový rok 2016 se dočkala nového tvaru předních sedadel s podélným nastavováním a příplatkovým vyhříváním (+ 5000 rublů = cca 1584 korun). Tlačítko pro aktivaci výhřevu leží na upravené palubní desce, která dále obsahuje rychloměr s LCD displejem, jednoduchý audiosystém, 12V zásuvku a odkládací schránku. Řidič má k dispozici přepracovaný volant.
Pokud je UAZ vybaven dalšími řadami sedadel, má pro ně připraven samostatný ohřívač vzduchu s vlastními výdechy, čímž bude jednodušší udržovat stálou „pokojovou“ teplotu. Bez ohledu na zvolenou verzi je motorový prostor lépe odhlučněn. Rám, na němž je umístěna karosérie se zvýšenou tuhostí, má nyní odolnější konstrukci.
Pod kapotou všech verzí pracuje 2.7litrový zážehový motor o výkonu 112 koní při 4250 ot./min s točivým momentem 198 Nm při 2500 ot./min. Na všechna čtyři kola transferuje sílu pětistupňová manuální převodovka, které pomáhá dvoustupňová redukce. Řada Classic je dostupná hned v několika verzích. Základem jsou podvozek, klasický fugon, kombi se sedmi místy k sezení a minibus s devíti až deseti místy v celkem čtyřech řadách. Valník s jednoduchou nebo dvojitou kabinou má nákladový prostor kryt plachtou, stejné velikosti kabiny nabízí také varianty s pevnou nástavbou.
Na zakázku navíc dokáží Rusové upravit vybrané karosářské varianty na policejní nebo sanitní vůz. Ceny aktuální začínají na akčních 389 990 rubelch (cca 124 000 korun) za valník s jednoduchou kabinou, nejdražší je s cenou 439 990 rublů (cca 139 000 korun) valník s dvojitou kabinou. Dodávka je prodávána za 404 990 rublů (cca 128 000 korun), kombi a minibus startují na 419 990 rublech (cca 133 000 korun).