SUV Peugeot 3008 GT HYBRID4 do toho buší se 300 koňmi. Cena je záhadou...

SUV Peugeot 3008 Hybrid4 nabízí výkon 300 koní | foto: Peugeot

SUV Peugeot 3008 GT HYBRID4 získal homologaci podle nového protokolu WLTP. Emise činí 29 g C02/km a dojezd ve 100% elektrickém režimu je 59 km. Značka Peugeot s vozem SUV AWD o výkonu odpovídajícímu 300 k (220 kW) s emisemi C0₂ na úrovni nejlepších hybridů na trhu jednoznačně obohatila nabídku vozů využívajících nové zdroje energií a poskytujících nové jízdní zážitky. Ve Francii již byly objednávky modelu 3008 GT HYBRID4 zahájeny, od října 2019 dostanou možnost objednávat tento vůz i ostatní evropské země.

Úspěch modelu SUV Peugeot 3008, kterého se od uvedení na trh v roce 2016 prodalo více než 700 000 kusů (a stal se v mnoha zemích lídrem ve svém segmentu), získává s vysoce výkonnou verzí HYBRID4 novou dimenzi. Nabízí výkon, jakého žádný sériový Peugeot nikdy nedosáhl. Špičková verze je vybavena pohonem všech 4 kol a její výkon je ekvivalentem 300 k (220 kW).

Jde o výsledek kombinace motoru PureTech o výkonu 200 k (147 kW) a dvou elektromotorů: jeden o výkonu 110 k (81 kW) je vpředu a je spojený s převodovkou e-EAT8, druhý umístěný na zadní nápravě poskytuje výkon 112 k (83 kW).

SUV Peugeot 3008 Hybrid4 nabízí výkon 300 koní | foto: Peugeot

Při obsazenosti pouze s řidičem se zrychlení z 0 na 100 km/hod dosáhne za 5,9 s. Kapacita baterie je 13,2 kWh. V plně elektrickém režimu je dojezd podle protokolu WLTP 59 kilometrů.

Baterie se dobíjí snadno a rychle. Plného nabití vozidla je při zrychleném nabíjení pomocí Wallboxu  dosaženo za 1 hodinu 45 minut. Režim 4WD zajišťuje vylepšenou pohyblivost na obtížné silnici nebo terénu. Výsledkem je dokonalá přilnavost: na mokrých, blátivých, zasněžených nebo klikatých silnicích je síla rovnoměrně rozložena na všechna čtyři kola vozu.

SUV Peugeot 3008 Hybrid4 tak nabízí výkon a pohon všech kol a současně emise C02 na nejlepší úrovni na trhu: 29 g CO2 / km podle protokolu WLTP.

Kombinace účinné platformy EMP2 (Efficient Modular Platform) a nové víceramenné zadní nápravy poskytuje vysoký komfort a současně vynikající jízdní stabilitu. Začlenění zadní nápravy nemá žádný vliv na prostornost kabiny a objem zavazadlového prostoru.

Motorizace HYBRID4 je k dispozici pouze pro úroveň výbavy GT. Tato verze je dodávána s exkluzivním čalouněním Alcantara v odstínu Šedá Gréval v kombinaci s pravým dubovým dřevem „Grey Oak“. Je také obohacena o nové asistenční systémy: adaptivní tempomat s  funkcí Stop & Go a systém udržování vozu v jízdním pruhu, které byly převzaty z nového Peugeotu 508.

Verze HYBRID4 bude několik měsíců po svém uvedení na trh doplněna variantou s pohonem dvou kol HYBRID o výkonu 225 k (165 kW). Ta se na trhu objeví na jaře roku 2020. Bude kombinovat motor PureTech o výkonu 180 k (132 kW) s elektromotorem 110 k (80 kW) s převodovkou e-EAT8.

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy