Lexus sází na Omotenashi. Co na to prodeje a zákazníci?

Lexus ES 300h Luxury | foto: onm / AutoRoad.cz / INCORP images

Lexus se v Norsku opět stal leaderem renomovaného průzkumu Autoindex. Ten je v rámci Skandinávie největším automobilovým průzkumem zaměřeným na vlastníky soukromých vozidel. Sleduje komplexní zákaznickou zkušenost dotazovaných majitelů s jejich vozidly i prodejní a poprodejní podporou příslušné značky. Letos se do uvedeného průzkumu zapojilo přes 11 tisíc norských vlastníků vozidel.

Průzkum Autoindex každoročně organizuje společnost Loyalty Group International, která se zaměřuje na několik hledisek: vůz a řidičské zkušenosti (váha 40 % v celkovém skóre), prodejce a zkušenosti s nákupem (20 %), služby poskytované servisním pracovištěm (20 %) a věrnost značce (20 %). Lexus v letošním roce opět zvítězil ve všech čtyřech kategoriích.

Máte rádi auta? Hledáme nové lidi do redakce. Napište nám na redakce@autoroad.cz a staňte se naším redaktorem.

„Našim zákazníkům chceme poskytovat jedinečné zkušenosti, od jejich první návštěvy u prodejce přes vlastní používání vozidla až po zajišťování servisu nebo doplňujících služeb. Po celý rok se usilovně snažíme, dokonce posíláme naše zaměstnance na ty nejlepší kurzy v Evropě a Japonsku, abychom mohli naše služby neustále zlepšovat. Je báječné, že nám zákazníci každý rok za odměnu udělí tuto poctu nejlepší v odvětví,“ říká Knut-Erik Jahnsen, vedoucí zástupce značky Lexus v Norsku.

Lexus je znám svým zasazením o vývoj nových technologií, což se odráží v nabídce jedinečných řešení a vysoce kvalitních produktů. Avšak tajemnou přísadu stojící za dominantními výsledky v průzkumu Autoindex lze podle Jahnsena shrnout jedním slovem: „Omotenashi“, tedy japonským smyslem pro pohostinnost.

„Omotenashi je klíčovou hodnotou japonské kultury. A tudíž také značky Lexus. Neustále nás doprovází. Spočívá v naší oddanosti zákazníkům a výrobkům, nebo například v tom, jak trávíme tisíce hodin dolaďováním detailů až k dokonalosti, ať již jde o výběr barev nebo zvuk dveří vozu při jejich zavírání. Omotenashi nám nepřetržitě připomíná, abychom předvídali potřeby našich zákazníků a vždy jim poskytli více, než původně očekávali. Je to zkrátka absolutní ohled na zákazníka a péče o něj.“

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy