Cílem designérů při tvorbě konceptu 911 Speedster mělo být zachytit "esenci" značky a současně nabídnout první "náhled na potenciál budoucí sériové-produkční varianty." Jak ovšem poznamenává web CarScoops, něco takového je poměrně zbytečné, neboť na internetu již kolují špionážní fotografie pořízené během testování.Produkční varianta však zřejmě nebude představena dříve než v roce 2019.
Vraťme se ale k samotnému konceptu, který podle automobilky disponuje kratším a dynamičtějším čelním sklem, které má připomínat design klasického modelu 356 Speedster. Za sedačkami je navíc stylový karbonový kryt se dvěma "oblouky," pod kterými se ukrývá konstrukce ochranného rámu. Oblouky jsou navíc propojeny lištou ukrývající brzdové světlo, které rozsvěcí nápis Porsche.
Kromě unikátní zadní části připravili designéři i unikátní odlehčený kryt kabiny, který nahrazuje tradiční střechu kabrioletu. Designéři navíc přidali kapotu vyrobenou z karbonu a řadu retro prvků, ke kterým patří například stylizovaná zrcátka, nebo hrdlo nádrže umístěné uprostřed kapoty.
Pokud se podíváme do kabiny, nalezneme zde speciální karbonové anatomické sedačky, které jsou potaženy hnědým koženým čalouněním v odstínu koňaku (Cognac leather). K dalším zajímavostem patří odznáčky "Speedster" na palubní desce a dveřní poutka opět z kůže v odstínu Cognac.
Ve snaze snížit váhu na minimum se designéři rozhodli vynechat multimediální systém, místo kterého je v palubní desce velký odkládací prostor. Stejně tak designéři vynechali klimatizaci a celkově byl interiér řešen dost minimalisticky.
A zatím co většina karoserie pochází z kabrioletu 911 Carrera 4 Cabriolet, Porsche uvádí, že šasi bylo kompletně převzato z modelu 911 GT3. O pohon se pak stará tradičně plochý šestiválec o výkonu 372 kW, tedy cca 506 koní. Příliš mnoho dalších informacích automobilka nezveřejnila, ovšem podle všeho by měl vůz disponovat titanovým výfukem a 21 palcovými disky s centrální maticí.