Se svou studií Škoda Vision E, která ve Frankfurtu slaví evropskou premiéru, činí Škoda velký krok směrem k digitální budoucnosti. První elektricky poháněná studie v historii firmy umožňuje autonomní jízdu úrovně 3 a přitom pozdvihuje konektivitu na novou úroveň: Kromě obrazovky v přístrojové desce a centrálního dotykového displeje má navíc každý cestující k dispozici svůj vlastní displej.
Přes tyto displeje může posádka získat mnoho informací a údajů, jako například data o voze nebo možnosti palubní zábavy. Zároveň slouží jako rozhraní: Přes jednotlivé displeje mají cestující pohodlný přístup k osobním nastavením, datům a informacím. V každých dveřích je umístěn Phonebox, který indukčně nabíjí chytré telefony.
Design studie Škoda Vision E odráží ústřední prvky nového designového jazyka značky Škoda pro elektromobily. V porovnání s verzí, která slavila světovou premiéru v Šanghaji, je nyní čelní partie tvarována ještě výrazněji. Zvláštními prvky jsou navíc protiběžně se otevírající dveře a čtyři samostatná otočná sedadla. Díky 2851 milimetrů dlouhému rozvoru náprav je interiér maximálně velkorysý a komfortní. Dodatečný prostor získává posádka v interiéru také díky absenci středového tunelu.
Elektromotory s celkovým výkonem 225 kW (306 k) pohánějí všechna čtyři kola. Vůz zaujme dojezdem až 500 kilometrů a maximální rychlostí 180 km/h, navíc Škoda Vision E disponuje autonomním řízením úrovně 3. Na dálnici umí studie samočinně zrychlovat, řídit, brzdit a vyhýbat se překážkám. Car Park Autopilot pak dokáže vůz navést na volné parkovací místo a také z něj následně vycouvat. Inovativní je i nabíjení konceptu Škoda Vision E, které probíhá indukčně, tedy bezdrátorvě.