BMW M4 CS se představilo. Je krásné, rychlé a zároveň pohodlné

Nové BMW M4CS se představilo v Šanghaji | foto: BMW

Pokud vám nestačí sériový výkon BMW M4, ale zároveň nechcete trpět v opravdu závodně nastaveném M4 GTS, máme pro vás skvělou novinku. Tou je příchod nové varianty BMW M4 CS.

Model M4 CS se svým výkonem a nastavením zařadí přesně mezi ostřejší M4 s balíčkem Competition a nebojácné kladivo na okruhy, M4 GTS. Z obou si však vezme ty nejlepší vlastnosti, které přetaví do zcela nového rozměru. 

Pod kapotou nového CS tak najdeme dvakrát přeplňovaný třílitrový šestiválec, jehož výkon byl oproti paketu Competition posílen o 10 koní. Celkově se tak dostal na krásných 460 koní. S touto dávkou výkonu navíc zvládne zrychlení 0 - 100 km/h za 3,9 vteřiny a legendární okruh Nürburgring, neboli zelené peklo, dokáže zajet za 7:38. To je jen o 10 vteřin pomaleji, než jeho svalnatější sourozenec M4 GTS s 500 koni. 

Podvozek je podobný jako ve paketu Competition, došlo však na větší využití hliníku ke snížení hmotnosti. Podvozek je samozřejmě nastavitelný a nabízí optimalizaci jak pro jízdu po silnicích, tak pro okruhy. Samozřejmostí je pak M Dynamic mode a aktivní M diferenciál.

Změny proběhly i v interiéru. I zde si CS vzalo trochu od obou svých předchůdců. Jako v případě podvozku byl brán zřetel na snížení váhy, ale zároveň na zvýšení tuhosti celého vozu. Kapota a střecha byly vyrobeny z plastů zesílených karbonovými vlákny. Lehké ale pevné sedačky jsou čalouněny kůží a Alcantarou. Oproti variantě GTS zde zůstaly i zadní sedačky.

Interiér nového BMW M4CS je sportovně laděný, zachovává si však i praktičnost | foto: BMW

Exteriér vozu dostal pár specifických úprav, mezi které patří přední karbonový splitter nebo decentní odtrhová hrana na zádi vozu. Zadní karbonový difuzor a LED lampy si CS vypůjčilo od GTS.

Ačkoliv finální cena ještě není známá, očekává se cca o 800.000 Kč nižší oproti vrcholnému modelu GTS.

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy