Když se na start postaví cvalda z USA, kráska z Itálie a všeuměl z Německa. Kdo myslíte že vyhraje?
Přesně takovou otázku si položili lidé z Motorsport Magazine, a tak vedle sebe postavili na start Cadillac ATS-V, Alfu Romeo Gulia Quadrifoglio a všemi milované BMW M3.
Všechny vozy mají podobný typ motoru, a to dvakrát přeplňovanou V6. Nejslabší je BMW M3, které má "pouhých" 450 koní. Nad ním stojí Cadillac se stádem 470 koní a na vrcholu se tyčí Alfa Romeo a jejích 510 koní. BMW však hraje do karet nejnižší hmotnost, a to 1 560 kg, zatímco cvalda Cadillac váží 1 700 kg. Dost bylo technických detailů, tady je slibované video.
Tipovali jste správně? Hnaná zadní náprava a nejsilnější motor jsou pro vítězství ve sprintu skvělým základem.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.