Volkswagen má plán, jak obnovit ztracenou důvěru. Evropané na něj mohou zapomenout

Americký Volkswagen Passat GT VR6 (2016) | foto: Volkswagen

Automobilka Volkswagen si rozhodně nemůže stěžovat na nezájem ze strany zákazníků, nicméně na některých trzích se ji nevede tak dobře, jak by evidentně mohlo. A jedním z takových trhů je i ten americký, kde Volkswagen ztratil po kauze Dieselgate dobré jméno. Automobilka je však pevně odhodlána si přízeň zákazníků znovu získat a nebojí se kvůli tomu ani sáhnout na ceny.

O plánech na obnovení důvěry v německou automobilku promluvil Hinrich Woebcken, výkonný ředitel Volkswagen of America, v rozhovoru pro Automotive News. A plány se přitom zdají být velice prosté: více se zaměřit na SUV, lépe pracovat se zpětnou vazbou od dealerů a samozřejmě zlevnit nové modely.

Podle Automotive News by chtěl Woebcken skoncovat s vysokými cenami, které měl Volkswagen po amerických zákaznících požadovat za privilegium jezdit tím nejlepším z "německého inženýrství". Některé slevy již dokonce propukly a například Tiguan zlevnil v závislosti na výbavě o 45000 Kč, zatím co Jetta prozatím zlevnila pouze o 2000 Kč u základního modelu.

Trend nižších cen by však měl pokračovat i s příchodem nových modelů na trh, což by se mělo dít zhruba 2x do roka. Ostatně například americký Volkswagen Arteon by měl dorazit na trhy až příštím rokem.

V roce 2020 by pak měla automobilka nabrat s kadencí nových modelů na obrátkách, neboť na americký trh dorazí nový Volkswagen Golf hned v několika variantách: hatchback, SportWagen, Alltrack nebo GTI. Všechny tyto modely by přitom měly nabídnout dostupnou cenovou politiku.

Poslední novinka, kterou si chce Volkswagen znovu získat přízeň amerických zákazníků, je zkracování výrobních cyklů. To v praxi znamená, že by se měla výrazně zkrátit doba mezi premiérami jednotlivých modelů v Evropě a na území USA.

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy