Již během oficiální premiéry nám automobilka Peugeot slibovala, že nová generace modelu 508 bude příslibem intenzivních zážitků, na čemž měl mít zásluhu i její ostrý a svalnatý design interiéru a pozoruhodný interiér s kabinou i-Cockpit. Jako moc budou zážitky intenzivní i během jízdy bohužel netušíme, nicméně na pohled je to zážitek tak silný, že si za něj Peugeot 508 odváží z Ženevy titul „Nejlepší sériový vůz".
Nový Peugeot 508, který byl představen ve světové premiéře na ženevském autosalonu, získal 16. března 2018 první cenu od čtenářů časopisu Autoplus a posluchačů rozhlasové stanice RTL v kategorii „Sériová auta“.
Tato cena je výsledkem volby čtenářů a posluchačů, kteří hlasovali ve čtyřech kategoriích: sériová auta, zelená auta, koncepční auta a volba dětí.
Cenu pro nejoblíbenější sériové auto čtenářů magazínu Autoplus a posluchačů RTL převzal za nový Peugeot 508 šéfdesigner značky Peugeot Gilles Vidal.
Pro Peugeot 508 se jedná o vůbec první ocenění, nicméně už jen díky jeho famózního vzhledu doufáme, že brzo posbírá i ceny za vynikající motory a fantastické ovládání. Ostatně ani my v redakci se nemůžeme dočkat, až za volant tohohle šarmantního Francouze usedneme.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?