Již během oficiální premiéry nám automobilka Peugeot slibovala, že nová generace modelu 508 bude příslibem intenzivních zážitků, na čemž měl mít zásluhu i její ostrý a svalnatý design interiéru a pozoruhodný interiér s kabinou i-Cockpit. Jako moc budou zážitky intenzivní i během jízdy bohužel netušíme, nicméně na pohled je to zážitek tak silný, že si za něj Peugeot 508 odváží z Ženevy titul „Nejlepší sériový vůz".
Nový Peugeot 508, který byl představen ve světové premiéře na ženevském autosalonu, získal 16. března 2018 první cenu od čtenářů časopisu Autoplus a posluchačů rozhlasové stanice RTL v kategorii „Sériová auta“.
Tato cena je výsledkem volby čtenářů a posluchačů, kteří hlasovali ve čtyřech kategoriích: sériová auta, zelená auta, koncepční auta a volba dětí.
Cenu pro nejoblíbenější sériové auto čtenářů magazínu Autoplus a posluchačů RTL převzal za nový Peugeot 508 šéfdesigner značky Peugeot Gilles Vidal.
Pro Peugeot 508 se jedná o vůbec první ocenění, nicméně už jen díky jeho famózního vzhledu doufáme, že brzo posbírá i ceny za vynikající motory a fantastické ovládání. Ostatně ani my v redakci se nemůžeme dočkat, až za volant tohohle šarmantního Francouze usedneme.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.