Lamborghini zažívá v poslední době zlaté časy. Během minulého roku se podařilo prodal 3,815 automobilů, což se nemusí zdát jako mnoho, ovšem oproti roku 2016 to byl nárůst o 10 %. V tomto roce však automobilka doufá, že by se ji mohlo podařit dosáhnout až 5000 prodejů, čemuž by měl pomoci vstup na trh SUVček s modelem URUS.
Stefano Domenicali, výkonný ředitel Lamborghini, prozradil v rozhovoru pro CNBC, že prodeje modelu Urus zatím předčí veškerá očekávání. Nikdo pravděpodobně nečekal, že by byl kdovíjaký zájem o základní model v ceně 200 000 dolarů (4,1 mil. Kč), ovšem málo kdo nejspíše čekal, že průměrná cena prodaného automobilu se bude pohybovat okolo 240 000 dolarů, tedy přes 4,9 milionu korun.
Automobilka má navíc dostávat i vynikající zpětnou vazbu od svých zákazníků. Domenicali v rozhovoru uvedl: "Čekali jsme, že zákazníci budou reagovat pozitivně, ovšem ne v takové míře. Reakce jsou skutečně fantastické."
Urus navíc přitahuje nové zákazníky. Podle statistik je tohle SUV prvním kontaktem se značkou Lamborghini až pro 70 % lidí, kteří si ho objednávají. Navíc automobilku překvapil až nečekaně vysoký zájem ze strany žen.
Vysoká zájem o Urus také přichází ze zemí, kde mají problémy s kvalitou silnic. Například v Indii nebo Rusku se Lamborghini s klasickými sporťáky příliš nedařilo, nicméně Urus si díky své vyšší světlé výšce hravě poradí i s místy, kde asfalt zcela chybí.
Zájem je zkrátka obrovský a valí se ze všech stran. Nelze se proto divit, že v tomto roce automobilka očekává prodeje ve výši okolo 5 000 automobilů, přičemž cca 1000 kusů by mělo být čistě modelem Urus.