Výkon 300 koní, pohon všech kol, nízká váha a závodní kořeny. Tak přesně těmito parametry se může pochlubit nový policejní speciál Škoda Fabia R5, kterou si dnes policisté slavnostně převzali od zástupců automobilky. Předávání bylo natolik výjimečné, že se ho zúčastnil i policejní prezident a ministr vnitra.
Čeští policisté už mají k dispozici několik stíhacích speciálů, se kterými mohou na dálnicích nahánět skutečně výkonné vozy. Na okreskách však policisté na piráty stále poněkud ztráceli, což vedlo ministerstvo vnitra k nákupu jedinečného speciálu, který doteď známe jen ze světa motorsportu. Jak už jste z fotky jistě poznali, jedná se o závodní Škodu Fabii R5.
Slavnostního předávání, které se uskutečnilo v Motorlandu Bělá, se zúčastnil i policejní prezident a ministr vnitra. Po přistání vrtulníku, kterým se na místo vydali, převzali od zástupce automobilky symbolický klíč, který následně putoval do rukou speciálně vyškolené posádky.
Jak už jste z fotografií jistě pochopili, děláme si legraci. Celé video vzniklo ve spolupráci závodního týmu Racing 21, Motorlandu Bělá a Petra Čtvrtníčka, který ztvárnil roli jednoho z policistů. Celé video je však perfektně zpracované a můžeme vám zaručit, že se u něj pořádně nasmějete.
Pokud byste náhodou nepoznali zbytek aktérů, pak musíme představit alespoň hlavní dvojici. V roli ministra vnitra se představil Karel Janeček, jeden za zakladatelů závodního týmu a roli policejního prezidenta si střihl Vojtěch Štajf, spoluzakladatel závodního týmu a jeho hlavní jezdec.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.