Mnichovské automobilce se přitom v minulém roce skvěle dařilo. Její prodeje povyskočily o 4,2 procenta, což ve výsledku znamená 2.09 milionu prodaných osobních automobilů a SUV, jak uvedla automobilka tento pátek. Ani Mercedes-Benz však nezaspal na vavřínech a jeho prodeje poskočily o 9,9 %, což znamenalo 2.29 milionu prodaných automobilů a titul krále mezi německými luxusními automobilkami již podruhé za sebou.
Na třetím místě pak skončila Audi, která si polepšila o 0,6 procenta, což znamenalo 1.88 milionu prodaných vozů. Obrovský podíl na tomto růstu má však překvapivě Čína, kde se automobilce podařilo během prosince dosáhnout 34 % růstu. Čína je tak v současnosti pro Audi nejvýznamnějším trhem.
Vrátíme-li se ale k závodu o "krále" mezi německými luxusními automobilkami, pak se sluší připomenout, že BMW si tento post drželo celé desetiletí, než o něj v roce 2016 přišlo a titul převzal Mercedes. V současném roce pak automobilka děkuje za nárůst prodejnosti zejména svým SUV (9,6 %) a BMW řady 1 (15 %).
Jen v prosinci přitom BMW zaznamenalo registraci 195 916 nových vozidel, čímž předběhlo jak Mercedes(193 534), tak Audi (180 250). Pieter Nota, nový ředitel prodejů, navíc dodává, že i v roce 2018 se bude automobilka zaměřovat jak na růst prodejů, tak i na vyšší ziskovost.