Celkem již Toyota carsharingové firmě v Česku dodala 500 hybridních vozů. V předchozích dodávkách šlo o modely Toyota Yaris a Toyota Corolla Hatchback. Toyotě se na českém trhu daří rozšiřovat množství vozů ve firemních flotilách. Prodej firmám tvoří již 70 procent z celkových letošních prodejů značky.
„V případě Anytime jde o rozšíření flotily o větší vozy, které mají širší uplatnění. Navíc opět využívají nejmodernější hybridní technologie, takže jsou maximálně šetrné k životnímu prostředí,“ říká PR manažerka Toyota a Lexus ČR Jitka Jechová.
Hybridní vozy Toyota dokáží jezdit až 70 procent času v městském provozu čistě na elektrický pohon. Toyota už nabízí kromě full hybridů i plug-in hybridy, vodíkový model Mirai, a chystá i bateriové elektromobily. Chce tak poskytnout jednu z nejširších nabídek pohonných systémů na trhu, ze kterých by si měl být schopen vybrat každý.
Toyota v prvním pololetí zvýšila prodej nových osobních a lehkých užitkových vozů o 27 procent na 5 823 vozů. To je dosud nejlepší výsledek za šest měsíců. Značka se zároveň posunula na 4. místo na trhu.
Anytime carsharing od svého vstupu na trh před dvěma lety již realizoval více než 670 tisíc pronájmů, během kterých lidé najeli celkem 7,1 milionu km, 52 % z toho na elektřinu díky hybridnímu pohonu.