První koncept Toyoty nese označení ACES (Active Comfort Engagin Space, neboli prostor s aktivním komfortem) a je navržen pro použití v autonomních vozidlech úrovně 4. Automobil má tedy stále ještě volant, aby bylo možné do řízení zasahovat v případě náročnějších provozních podmínek, jakou jsou například sníh a led. Volantem však tradiční uspořádání interiéru končí. Přístrojový štít i celá palubní deska vypadá více než futuristicky, nemluvě o "plovoucích" ovladačích předních sedadel, které se nacházejí před loketní opěrkou.
Aniž bychom znali detailní informace, jedním ze systémů, které koncept obsahuje, je "physique and posture detection system". Tento systém využívá kamery a senzory v sedadlech, díky kterým sedadlo automaticky nastaví bezpečnou a komfortní polohu. Sedadla vybavená tímto systémem mají navíc osobní klimatizační systém, který monitoruje teplotu každého pasažéra samostatně a je tedy schopen ohřát či ochladit jednotlivce nebo okolí, podle požadavku cestujících.
Systém ACES však nekončí pouze u osobní klimatizace, ale dokáže monitorovat dokonce aktuální náladu, kterou je schopen rozeznat z vašeho hlasu i senzorů v sedadle. Podle toho je systém schopen vás uklidnit různými kombinacemi ambientního osvětlení, masážních funkcí a hudby, pokud má pocit, že jste ve stresu. Přitom vás však bude stále udržovat vzhůru, protože úroveň autonomního řízení 4 stále počítá s tím, že řidič bude v určitých situacích zasahovat do řízení. No řekněte, nezní to skvěle? My se na tuhle hudbu budoucnosti rozhodně těšíme!